Polly's Airheart Ring jaartal onbekend

Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Polly's Airheart Ring jaartal onbekend

Bericht door Chantal » 26-03-2021 23:08

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Dit ringetje heeft geen officiële naam, het was een mail away item waar mensen punten voor konden sparen waarna ze bijvoorbeeld deze ring of een ketting opgestuurd kregen. De naam is bedacht door een verzamelaar die er helemaal ingedoken is, en vernoemd naar Amelia Earheart. Leuk weetje, toch? Het ringetje heeft geen jaartal, en ik ben echt wel lang op zoek geweest naar dit exemplaar. Uiteindelijk heb ik hem samen met een Dressing Up Time Ring en de Charm Bracelet die bij de Classroom on the Go hoorde van een Belgische verzamelaar(ster) over kunnen nemen. Het was het wachten meer dan waard, dit ringetje staat hoog in mijn favorietenlijst!

Nu al je misschien denken: "Hier klopt iets niet" en daar heb je gelijk in. Tijdens het maken van de foto's had ik niet door dat het ringetje van de dressing up time ring en van deze Polly Pocket Airheart ring omgewisseld waren. Bij dit vliegtuigje hoort dus een lilakleurige ring in plaats van de afgebeeldde roze ring. Boven in de kast is alles weer in ere hersteld en is elke ring weer gematcht bij het bijbehorende setje.

Dit hoort er bij deze Polly Pocket Airheart Ring:
Polly
Roze vliegtuigje
Lilakleurige Ring

Compleet: Ja

Plaats reactie