Water Park - 1990 Water Fun Park Reproduction

Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Water Park - 1990 Water Fun Park Reproduction

Bericht door Chantal » 10-12-2018 11:19

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Maak kennis met Polly Pocket Water Park - Reproduction, een setje dat een soort van nagemaakt is van Water Fun park uit 1990. De popjes bij de reproductie setjes zijn geheel anders dan de originele Polly Pocket popjes, maar als je dan bedenkt dat de popjes vanaf 2008 een stuk groter zijn dan deze van het Water Park Reproduction setje hebben ze een aardige poging gedaan de goede oude tijden te laten herleven ;-) . De productcode die Mattel aan dit setje heeft gegeven is 29923.
Op wat verschillende kleuren na is het eigenlijk hetzelfde, zelfs de opdruk op de popjes en aan de onderkant van het setje bevatten het jaartal 1990. Dit setje werd verkocht met een clear dome ketting erbij - dat is een soort doorzichtig stolpje met een losse bodem die er in vastklemt en waar een popje in kan. Bij die clear dome ketting hoort nog een popje met oranje badpak en kort bruin haar.
Bovenin zijn de kleedhokjes en de douches. Links daarvan zie je het hoofd van een clown, dit is een vrije val glijbaan voor de durfallen. Als ze daar door glijden belanden ze met een grote plons in het zwembad. Voor de minder dappere Polly Pockets is er ook een grote roze waterglijbaan. Er is een klein bubbelbadje met een opening waar je precies een popje in kunt zetten. Onderin rechts staat een olifantenkop die kan draaien zodat hij ook naar het bubbelbadje gericht kan worden. Aan de rand van het zwembad staat een duikplank en er drijft een luchtbed en een zwemband in het water. Bovenin is dan nog een kleine kantine om wat te eten en te drinken.

Libby
Berichten: 123
Lid geworden op: 20-02-2016 21:31

vraagje van Libby

Bericht door Libby » 10-12-2018 16:24

Wat ik me dan toch weer afvraag: Dat paarse dingetje linksbovenin waar zichtbaar een rondje inzit waar is die voor??
Erg leuk idd de grote Polly Pocket mijn Grote liefde ze zijn erg mooi.
Veel groetjes Libby :D :D :D

Plaats reactie