Ballet Star

Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Ballet Star

Bericht door Chantal » 17-09-2021 21:12

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Telkens als ik met mijn lijstje "missende onderdelen" bezig ben, neem ik me stellig voor nóóit meer incomplete sets te kopen. Maar zo nu en dan komt er toch iets voorbij waar ik geen nee tegen kan zeggen, zoals deze Polly Pocket Ballet Star Reproduction. Dit is een soort jubileum editie, een remake van het Ballerina setje uit 1993. Van dat setje bestaat al een variatie waarbij de buitenkant magentaroze is en de binnenkant geel, en daarnaast is er in 2019 een Japans "dreamy book" uitgebracht waarvoor ze van dit setje nog een variant gemaakt hebben. In totaal zijn er dus 4 van dit soort Ballet setjes

Nu vraag je je misschien af waarom ik dit setje dan toch gekocht heb, terwijl het popje een armpje mist en er nog twee andere popjes ontbreken. Wel, dat zit als volgt. Dit is namelijk niet het enige reproductiesetje dat gemaakt is in 2000. Er zijn er namelijk nog drie gemaakt: Birthday Party - Party time Surprise Reproduction, Water Park - 1990 Water Fun park Reproduction en Wedding Dream - 1989 Bridesmaid Polly Reproduction. Het hierboven genoemde Ballet Star setje was dus de laatste van de serie die ik zocht.



Dit hoort er bij deze Polly Pocket:

Popje Polly
Popje met rood haar
Popje met bruin haar
Clear dome aan een ketting

Dit kan er bewegen in de Ballet Star set:
In het bovenste gedeelte van de set zie je een spiegel, met daarvoor een inkeping waar je een popje neer kunt zetten. Daar onder zit een tandwieltje, als je dat draait, dan draait het popje voor het podium een rondje/pirouette.
Het trapje van de bovenste naar de onderste helft beweegt mee zodat het niet afbreekt als je het setje sluit

Compleet: Nee

Plaats reactie