Dreambuilders Deluxe Mansion

Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Dreambuilders Deluxe Mansion

Bericht door Chantal » 11-03-2019 12:08

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding



Bij deze 4 huisjes horen 4 popjes en een heleboel losse spulletjes. Verderop op deze pagina krijg je een uitgebreidere beschrijving van elke losse kamer om het zo maar te noemen. Ik moet trouwens bekennen dat ik deze huisjes eerst echt superstom vond, maar nu ik ze allemaal heb en al die kleurtjes bij elkaar zie hebben ze zelfs hun eigen plank in de Polly pocket kamer gekregen, omdat het er uitgestald zo leuk uitziet bij elkaar.



Deze losse items horen bij de Dreambuilders Deluxe Mansion Polly Pocket:
Polly
Vader
Moeder
Broertje
Twee grote groene gedraaide struiken
4 potten met bloeiende planten waarvan ik nog 1 plant met gele bloempjes zoek
Een groene föhn, dat is het enige onderdeel dat ik nog zoek :)
Een bank
Een stoel
Een goudkleurige engel
Een zwembad
Een dakterras
Een prieel
Twee losse dakjes

Dan nu de beschrijvingen van de losse sets:

Polly Pocket Dreambuilders Kitchen:
Hoe gaaf is deze retro keuken, anno 2018-2019 is dit weer helemaal hip. Schijnbaar hadden ze bij Mattel een vooruitziende blik toen ze dit setje ontwierpen. Zoals je ziet wordt de keuken vaak en veel gebruikt. Met de blender die op het aanrecht staat zijn een paar milkshakes gemaakt die je links op de keukentafel ziet staan. Het koelkastje en de oven kunnen echt open, en in de oven staat een taart! Dat zijn de enige twee bewegende onderdelen in deze set.


Polly Pocket Dreambuilders Foyer
Dit is de entree van de Deluxe mansion en wat maakt het een indruk als je hier binnen zou komen. Een supergave grote trap en indrukwekkende schilderijen en planten sieren deze hal. Er staat zelfs een tiffany lamp op een kastje. In deze hal kan je de trap uitschuiven zodat hij uitsteekt naar voor, dat maakt het nog imposanter! In het uitklapbare gedeelte links en rechts zie je twee roze uitsteeksels, die zijn bedoeld om de paarse bank en de stoel op vast te prikken.


Polly Pocket Dreambuilders Bedroom
De luxe grote slaapkamer van de Deluxe mansion. Er staat een groot hemelbed en een kaptafel. De grote staande spiegel maakt deze kamer helemaal af. Je kunt je al bijna voorstellen hoe het eruit zal zien als hier echt geleefd wordt. Ik krijg er een beetje een "Sisi-gevoel" (van de films over de keizerin) van. In deze kamer kan je voor zover ik ontdekt heb alleen de stoel bij de kaptafel naar achter schuiven


Polly Pocket Dreambuilders Bathroom
De laatste kamer van de Deluxe mansion is de badkamer, en wat voor een! Een bubbelbad met kussentje, een grote douche en een kaptafel met staande haardroger! Wat een luxe! Het deurtje van de douche kan open en ook het bovenkantje van het bad kan open zodat je een van de popjes in het bad kunt zetten. Tot slot kan je de stoel bij de wasbak naar achter schuiven zodat er een popje op kan zitten.


Compleet: Nee, Fohn mist nog

Plaats reactie