Gym Turnfest Vault

Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Gym Turnfest Vault

Bericht door Chantal » 04-03-2019 13:27

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Dit Polly Pocket setje is er één uit een gymnastiekreeks, het doet me denken aan de Olympische spelen, met dit zogenoemde paard, een brug met ongelijke leggers, de trampoline en de vloeroefening. Anne-Marie kwam er achter dat er dus ook een variatie van deze set blijkt te bestaan waarbij de kleur van de puntenteller-banner blauw is in plaats van roze. Ik heb keer op keer zitten oefenen voor ik dit setje goed kon bedienen, je moet de hendel precies hard genoeg bewegen, anders gaat het mis, maar heej, als het dan lukt dan kan je het applaus van het publiek al bijna horen ;-)

Het setje is magnetisch, je kan Polly en Lea over het paard laten springen door aan de paarse hendel te bewegen. Ze komt dan op het landingskussen terecht. Dit kussen kan opengeklapt worden, er wordt dan een soort kleedkamer zichtbaar. De score op het scorebord kan aangepast worden, maar de hele tafel kan zelfs verwijderd worden waarna er daaronder een prijzentafel tevoorschijn komt. Dat de hoogte van het paard versteld kan worden kwam ik pas achter toen ik de set grondig aan het schoonmaken was. Oeps...

Plaats reactie