Dreambuilders Disco

Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Dreambuilders Disco

Bericht door Chantal » 04-03-2019 11:26

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Deze dreambuilders serie is een verhaal apart. Het is vanaf het begin van het maken van Polly pockets de eerste serie die je aan elkaar kunt klikken of koppelen en zo een heel flatgebouw kunt maken. Er zijn een heleboel verschillende huisjes verkocht, waaronder de Dreambuilders Deluxe mansion bestaande uit 4 huisjes en extra onderdelen, maar ook deze Dreambuilders Disco Polly Pocket, een boomhut, een autootje, een babykamer en noem het allemaal maar op :-) In het begin verzamelde ik ze alleen omdat het "erbij hoorde" maar nu ik alle huisjes bij elkaar heb (al zijn ze dan nog niet allemaal compleet) is het toch eigenlijk wel een leuk gezicht, zo alles bij elkaar.

Om het huisje te kunnen sluiten wordt de dansvloer opgeklapt. Als je het huisje opent klap je die dus weer naar beneden en dan zie je een hele gezellige, fleurige set. Ik krijg er een beetje een flower power gevoel van. Links staat een draaitafel, de twee kolommen achter de dansvloer geven een swingend effect als je ze laat draaien en de tafel met stoeltjes kan je uit de set halen om los ergens anders neer te zetten. Polly en Rick zijn er in elk geval al helemaal klaar voor, kom maar op met die muziek!

Plaats reactie