Dreambuilders Fitness Studio

Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Dreambuilders Fitness Studio

Bericht door Chantal » 21-10-2018 13:33

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding


Natuurlijk willen de Polly's graag in vorm blijven, en dat doen ze in hun eigen sportkamer. Er horen twee dakje bij die groen zijn bovenop. Vreemd genoeg heb ik wel twee dakjes in precies die vorm, maar mijn dakjes zijn onmiskenbaar paars. Weer een Polly Pocket Mysterie erbij, dus mocht iemand het antwoord hebben op mijn twee afwijkende dakjes, die zelfs niet op de OnlyPollyPocket website te vinden zijn, dan hoor ik het maar al te graag :-) . Hieronder zie je dus deze Polly Pocket dreambuilders fitness studio. Ik ben zelf niet zo'n sportief type dus mocht ik iets verkeerd benoemen hieronder, vergeef me, ik weet niet beter ;-)

Er mist bij dit setje ook het bovenkantje dat bij het bad hoort, als je het witte tafeltje dat naast het bad staat op en neer schuift dan lijkt het net alsof het water in het bad bubbelt. Als je de popjes op de twee witte rondjes vooraan in het midden van de set zet, en daarna het gele koffertje/boombox van links naar rechts schuift, dan draaien de twee popjes rond. Helemaal rechts kan een van de kastjes open en je kunt een stoeltje open klappen. Zoals je ziet hoort er ook een fitness apparaat bij dit setje, en als je aan de grote ronde witte knop draait dan bewegen de handvatten en de zitting van het apparaat zodat het lijkt alsof polly aan het trainen is.


Dit hoort er bij de Fitness Studio set
Polly
Mia
Fitnessapparaat

Dit beweegt er in deze Polly Pocket:
Beweeg de witte hendel bij het bad om de jacuzzi te laten bubbelen
Beweeg de boombox naar rechts en hij beweegt vanzelf terug naar links waardoor de popjes op de witte voetstukjes bewegen
De kastdeur kan open
Het voetstukje voor de spiegel klapt naar beneden
Aan de zijkant van het fitnessapparaat zit een hendeltje, als je daaraan draait dan bewegen de handvatten naar voor en achter

Compleet: Nee
Opmerkingen: Er staat een serienummer onder op: 0940WD

Plaats reactie