Sea Splash Dolphin Ride

Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Sea Splash Dolphin Ride

Bericht door Chantal » 06-05-2019 11:03

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Hoewel ik me een tijd geleden voorgenomen heb om alleen nog sets te kopen die compleet zijn, lukt het me niet zo goed me aan dat voornemen te houden en een voorbeeld daarvan is deze Polly pocket Sea Splash Dolphin Ride set. De popjes die erbij horen had ik al, maar het opblaasbare mintgroene, visvormige "zwembandje" dat om de set heen hoort zat er niet bij. Evenals de walvis waar de popjes op kunnen zitten en de haak waarmee je dit setje vast kunt maken aan de andere twee setjes met een opblaasbaar bandje erom. Die setjes heten Sea Splash Carousel en Sea Splash Fun Slide. Die heb ik ook niet compleet overigens.

In dit setje kan je de walvis die erbij zitten vullen met water zodat er, als je in hem knijpt, water uit zijn spuitgat komt, net echt hihi. Als je dit setje samen met de twee andere sets compleet hebt kan je ze aan elkaar koppelen en er ook echt mee in bad spelen. Ik kan me voorstellen dat dit vele uren speelplezier oplevert. Niet in één keer natuurlijk want dan wordt je een klein rimpelig mens, als je uren achter elkaar in bad blijft zitten.

Plaats reactie