Flashlight Fun geel met paars

Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Flashlight Fun geel met paars

Bericht door Chantal » 06-07-2022 10:23

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Dit setje, dat bij de Hot Stuff serie van de Mattel Polly Pocket uit 1998 hoort, kan je echt gebruiken als zaklamp. Er zitten bij mij dus ook altijd batterijen in. Als ik dan een keer niet kan slapen 's nachts, kan ik op mijn Polly Pocket kamer gaan zitten en met mijn zaklampje toch een boekje lezen of een paar setjes weer eens goed bekijken. En zijn de batterijen leeg, geen probleem, want je kunt ze vervangen, maar omdat er nog twee variaties zijn van deze set, die ik ook allebei heb, pak ik gewoon één van de andere Polly Pocket Flashlight Fun setjes.

Er is er nog een Flashlight Fun in metaalkleur en een groen met paarse zaklamp. Natuurlijk zit er in de zaklamp nog een klein huisje, namelijk de slaapkamer van Polly. In deze kleine slaapkamer staat een bed. Rechts naast het bedje zit het batterijvakje dat je opent met een schroevendraaiertje. In het kamertje staat verder nog een kast met televisie en een ladekastje met een schemerlamp erop. Ik noemde eerder de Hot stuff serie, en die bestaat dus uit de hierboven genoemde drie zaklampen, twee verschillende Polly Pocket Cd Player sets, twee Mobile Phone Fun sets, en twee Camera Fun sets.

Dit hoort er bij deze Polly Pocket
Polly

Dit kan er bewegen in deze set:
Het dekbedje klapt op zodat Polly onder het dekbed kan liggen

Compleet: Ja

Plaats reactie