Action Park Pony Adventure

Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Action Park Pony Adventure

Bericht door Chantal » 03-02-2020 12:13

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Dit is één van de magnetische Polly Pocket sets. Hierbij kan je door middel van een hendeltje en een magnetisch popje, het figuurtje door de set laten lopen. Bij deze set horen twee magnetische figuren, namelijk Polly op een paard en nog een ander Polly popje. Het setje hoort bij de Action park serie, en het heet Polly Pocket Pony Adventure. Jammer genoeg is mijn setje niet compleet, maar omdat er toch één magnetisch popje bij zit heb ik me al kostelijk vermaakt. Natuurlijk kan je ook gewoon een van de popjes uit een andere magnetische set gebruiken, zoals van de Ice Skating of Cycling set. Die passen qua thema misschien niet zo goed, maar dan kan de set wel volledig gebruikt worden.

En oh, wat is er veel te beleven in deze set. Er zitten heel veel beweegbare onderdeeltjes in, en het leuke is dat die dus vanzelf bewegen als er een popje met magneetje langsloopt. Supergaaf! De kleuren zijn, zoals bij alle setjes uit 1998 wat feller dan van de setjes met de kleine popjes, maar het past ook wel bij deze set. Nou moet ik zeggen dat de kleuren in het echt wel lichter zijn dan dat ze op de foto weergegeven worden, ik had grote moeite deze set enigszins toonbaar op de foto te krijgen.


Dit hoort er bij Pony adventure:
Polly met magnetische voetjes
Polly op paard met magnetische onderkant
Lea
Lila
"afdekplaatje" van de hendel

Dit beweegt er in deze Polly Pocket:

Aangestuurd door magneet aan de linkerkant (hoefijzer). Gebruik hiervoor Polly te paard
De eekhoorns in de boom rennen rondjes achter elkaar aan
De specht tikt op de boom
De slagboom gaat open
Er komt een eekhoorn uit een holletje omhoog (dat kan je ook handmatig doen door op het oranje stronkje dat er naast zit te drukken)
Als je het paardje naar de watertrog toe beweegt dan "drinkt" hij eruit en zakt het water level
Laat Polly om het bruine paardje links vooraan heen lopen en het paardje rent met haar mee
Laat het paardje richting de stal lopen en de deur gaat open
Aangestuurd door magneet aan de rechterkant van de set (bloemetje). Gebruik hiervoor popje Polly
Laat haar de stal uitlopen en beweeg haar richting de trog, ze kan hem nu vullen door de hendel te laten bewegen. Dit kan ook handmatig door aan de haan die op het hek zit te draaien
Als ze langs de barbecue loopt gaat de deksel daarvan omhoog
Overig:

In het rechtergedeelte staat iets wat op een schommel lijkt, waar polly naartoe kan lopen en wat dan gaat bewegen, alleen ik weet niet precies wat het is.


Compleet: Nee, Polly te paard en Lila ontbreken nog

Plaats reactie