Polly Pocket Cookbook

Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Polly Pocket Cookbook

Bericht door Chantal » 07-11-2018 19:24

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Dit setje staat niet in de lijst van dit jaar, dit valt een beetje onder alle extra dingen die op de markt zijn gebracht naast de setjes, daar bestaan geen overzichten van dus die kunnen ook niet in de lijst.
Toen ik een paar weken geleden de kans had het te bemachtigen kon ik 'm natuurlijk niet laten liggen.

Een schattig kookboekje, dat is uitgebracht met een harde kaft en met een softcover. Dit is de softcover variant en is afkomstig uit Amerika. In het boekje staan allerlei leuke recepten die te maken zijn door kinderen, want voor de meeste recepten is geen oven nodig, en hoeft er ook niet veel gesneden te worden.

Er staan onder andere algemene keukenregels in zoals je handen wassen voor je begint met koken, let er op dat er altijd een volwassene in de buurt is als je kookt, zorg dat je het hele recept leest en zorgt dat alle ingrediënten klaar staan, etc. De recepten die er in staan zijn onder andere: Tina's Toast (geroosterd brood met kaneelsuiker), Lulu's Aardbei wafels, Willies super-duper shake met banaan, Diddy's mini Pizza's en nog veel meer! Ik ben heel erg blij dat ik dit boekje heb bemachtigd voor de collectie en ik ga zeker een paar van de super simpele receptjes proberen!

Er is niet in geschreven of getekend, er zitten geen (vet)vlekken of andere viezigheid in zoals je bij een oud kookboekje misschien wel zou verwachten en zelfs de kaft is nog helemaal in goede staat.

Plaats reactie