Childrens Hospital

Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Childrens Hospital

Bericht door Chantal » 27-07-2019 13:36

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Een van de zeldzaamste sets die er zijn, en ook een van de lastigste om compleet te krijgen. Bij dit setje horen namelijk twee grote popjes, Tawny, die je op de foto hierboven ziet, en Polly. Verder drie pasgeboren baby-popjes, allemaal met een verschillende kleur dekentje, een peuter, een rolstoel en een weegschaal. Bij mijn setje ontbreekt dan ook nog het dekbedje van de verdieping die je uit kunt klappen. Je raad al dat de baby's die bij deze Polly Pocket childrens Hospital horen heel klein zijn en dus ook heel makkelijk kwijt raken. Er bestaat overigens ook nog een Childrens Hospital waarbij het plaatje op de voorkant anders is dan bij mijn set.

Als je alles compleet hebt is dit een geweldig leuke set! Er is zoveel te zien dat je niet weet waar je eerst moet kijken. Er zijn bedjes, een weegschaaltje en een afdeling voor röntgenfoto's. Het lampje in het röntgenfotoapparaat is in mijn set helaas stuk, maar als 'ie t wel doet is het ontzettend leuk om te zien, als je er een popje achter zet en je drukt op het lichtknopje dan zie je namelijk een skeletje oplichten. Er is een liftje waarmee men met de rolstoel naar de uitklapbare verdieping kan, deurtjes die open en dicht kunnen en je kunt het bijna zo gek niet bedenken of deze set heeft het ;)

Ik weet niet precies welke lampjes het allemaal horen te doen en in welke volgorde, maar ik weet dat er in elk geval een lampje in de balie zit en een lampje in het "hospital" dan wel het 'kruisje met afbeeldingen" logo dat je voor bovenop de set ziet. Ook het skeletje zou licht moeten geven. Dit alles kan je bedienen door op het struikje aan de linkerkant van de set te duwen. Het Childrens Hospital werkt op 1 AAA batterij.


Dit hoort er bij Childrens Hospital:
Polly
Tawny (foto)
Baby in wit dekentje (Francesca)
Baby in geel dekentje (Jonathan)
Baby in paars dekentje (Sam)
Kindje in roze luier (Tim)
Rolstoel
Weegschaal


Dit beweegt er in deze Polly Pocket:
Duw op het hendeltje van de lift en hij gaat omhoog naar de uitklapbare verdieping
De roze dubbele deur tussen de twee helften kan open
De bedjes wiegen heen en weer
Het dekbedje van een van de bedjes kan omhoog (ontbreekt bij mijn set)
Het wijzertje van de weegschaal beweegt als je er een popje in legt (ontbreekt bij mijn set)
Het veiligheidsrekje van het babybedje kan open geklapt worden
De rugleuning van de groene ligstoel is verstelbaar

Compleet: Nee

Plaats reactie