Comb n Curl Salon

Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Comb n Curl Salon

Bericht door Chantal » 10-10-2018 13:43

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Hoe leuk zijn de kleine speelsetjes die bedacht werden. De huisjes kennen we natuurlijk allemaal, maar dit soort setjes maken het toch net even wat leuker vind ik. Alle losse speelsetjes staan bij mij mooi opgesteld in één kast, een heel leuk gezicht (beetje lastig met afstoffen, dat wel ;) ) . Dit Polly Pocket Comb 'n Curl salon setje heeft net als de andere setjes een mooi plekje gekrege, ondanks dat het niet helemaal compleet is.

Het popje met de donkere haren heet Rebecca. Het haar van Rebecca hoort in twee vlechtjes te zitten, maar die zijn losgeraakt en met zo'n klein popje en een gebrek aan minuscule elastiekjes laat ik haar kapsel maar zoals het is. Popje Polly heeft een uitbundige staart op haar hoofd. Van dit setje bestaat trouwens ook nog een variant, waarbij de kleuren roze en paars precies omgedraaid zijn. Hoe de dingetjes die missen eruit zien kan je bij de missende onderdelen bekijken


Deze dingetjes horen bij deze Polly Pocket:
Polly
Rebecca
Kammetje
Twee kappersstoelen, één met wasbak, één met droogkap

Bij het Comb n Curl salon setje kan dit bewegen:
De droogkap kan van boven naar beneden geschoven worden, maar de droogkap bij mijn setje mist.

Compleet: Nee, de droogkap en het kammetje mist nog
Opmerkingen: setje is verkleurd.

Plaats reactie