Supermarket variatie

Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Supermarket variatie

Bericht door Chantal » 26-06-2019 16:30

Een hele complete supermarkt! Woohooo (juicht van vreugde!), echt zo leuk en wonderlijk ook dat het pakketje met boodschapjes er nog bij zit. Ga daar maar eens naar op zoek als dat mist. Dit is een variatie op de gewone Supermarket set. Er bestaat ook nog een variatie uit 2006, die ziet er weer heel anders uit. Helemaal onder aan deze pagina staat een supergave fotoserie van deze set, zodat je alle details goed kunt bekijken. Ik ben echt zo blij met dit setjes. Van alle huisjes die gemaakt zijn is dit denk ik toch wel mijn favoriete. Dit setje werkt op 1 AAA Batterij

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Polly moet boodschappen gaan doen, en ze wil graag ook meteen even rondkijken of ze al ideeën op kan doen voor de warme zomeravonden. Omdat ze de voorraad aan wil vullen gaat ze vandaag met de auto, want op de fiets met tassen aan het stuur is niet zo veilig. Als ze aankomt bij de supermarkt staan er al mensen te wachten tot de winkel open gaat. Als ze goed kijkt ziet ze dat het haar vriendin Torry is. Terwijl Polly een winkelwagentje haalt, gaat Torry alvast naar binnen om haar boodschappen te doen. De gangpaden zijn smal en er zijn meer mensen aan het winkelen dus Polly moest even wachten voor ze al haar boodschappen heeft kunnen verzamelen. Gelukkig staat er geen rij bij de kassa, dus ze is snel aan de beurt.

Nadat ze haar boodschapjes afgerekend heeft, bergt ze ze vast op in de kofferbak van haar auto want ze wil ook graag nog even naar de afdeling van de winkel waar ze de verse brood-en vleeswaren verkopen. Toevallig komt ze ook daar Torry weer tegen en ze spreken af om na het winkelen beneden op de parkeerplaats af te spreken zodat ze samen nog even koffie kunnen gaan drinken op het dakterras van het winkelcomplex, dan kunnen ze wat bijkletsen.

Als Torry het winkelwagentje teruggezet heeft gaan ze met de lift naar de bovenste verdieping van het gebouw. Tawny staat al klaar achter de kassa om de bestelling op te nemen en af te rekenen. Als Polly betaald heeft gaat ze bij Torry aan de tafel zitten en genieten ze samen van een kop koffie met wat lekkere hapjes, daar zijn ze wel aan toe!

Na een tijdje, zijn ze uitgekletst en ziet Polly het speelgoedautootje. Daar gingen ze vroeger vaak in, het autootje draait rond en dan ziet de winkel er heel anders uit! Zouden ze er nog in passen? Torry vindt dat ze het maar niet moeten doen, maar Polly zegt: Er zijn hier nu toch geen andere klanten, en we maken niets stuk: ik ga het proberen! Polly stapt in het autootje, het past! Ze gooien er een paar muntjes in, en een paar minuten later hebben ze allebei de slappe lach.
Nu is het tijd om weer naar huis te gaan. Polly moet nog even langs de bank om wat extra geld te pinnen en daarna gaat ze gauw weer naar huis, de boodschappen opruimen.


Wat hoort er bij de Supermarket?
Polly
Torry (bruin haar)
Tawny (rood haar)
Zilverkleurig boodschappenwagentje (zoek ik nog, zie missende onderdelen
Boodschappen (zoek ik nog, zie missende onderdelen)
Autootje waarvan de kofferbak open kan

Wat beweegt er allemaal in deze set?
Het toegangshekje van de supermarkt kan open en dicht
De vriezer kan open en dicht
De lopende band kan je laten bewegen door aan het kleine tandwieltje te draaien dat op de kopse kant van de lopende band zit
De lift kan naar de eerste verdieping en weer naar beneden
Door op de geldautomaat te drukken gaat het licht aan (1AAA batterij)
Door aan het tandwieltje voor op de set te draaien, gaat het vliegtuigje draaien en gaan ook de schuifdeuren open en dicht.
Het hekje bij de balie bij het restaurant kan open en dicht


Compleet: Ja!

Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Re: Supermarket variatie

Bericht door Chantal » 26-06-2019 16:35

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Plaats reactie