Tree House

Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Tree House

Bericht door Chantal » 28-07-2019 12:23

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Een boomhut zoals ik ze me vroeger voorstelde, met leuke vogeltjes maar zonder allerlei kriebelige insecten. Er loopt een klein riviertje langs de boom, daardoor kon hij vast zo groot groeien. Er hangt een schommel aan een van de takken, en wie houd er nou niet van schommelen, zeker als het op zo'n mooi weiland kan. Dan kan je in alle rust nadenken over de dag en voor je het weet kom je op briljante ideeën! Het setje heet Polly Pocket Tree House en als je nou benieuwd bent naar detailfoto's dan heb ik goed nieuws, want die staan op de pagina op mijn website: mijn polly pocket tree house

De boomhut kan opengeklapt worden en er is een laddertje gemaakt zodat je er makkelijk in en uit kunt klimmen. Er is een soort balkon gemaakt met verschillende stoelen erop. In het huisje zelf staan een paar boomstronken die als stoel dienen, er is een televisie, een schatkistje, en een luik waardoor de popjes naar beneden kunnen glijden, want de leukste boomhutten hebben natuurlijk ook een glijbaan. In de boomtop zijn een paar slaapplaatsen gemaakt, dat is leuk om met een paar vriendinnen te overnachten. En helemaal bovenin de kruin van de boom is een uitkijkplek gemaakt waar een popje kan staan om te zien wie er aan komen. In de boomtop zelf zit een klein vogeltje, dat is dan weer zo'n echt leuk Polly Pocket detail.


Dit hoort er bij deze Polly Pocket:
Polly
Lulu

Dit kan er bewegen in de Tree House set:
de schommel beweegt
Het luikje naar de glijbaan kan open

Compleet: Ja

Plaats reactie