Giraffe house

Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Giraffe house

Bericht door Chantal » 28-07-2019 12:15

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Dit huisje komt uit een serie van 6 huisjes: Dog House, Elephant House, Light up Horse house, Light up Kitty house, Rabbit House en dan natuurlijk dit setje: Polly Pocket Giraffe house. Het vertaalde verhaaltje dat op de verpakking zou hebben gestaan: Big 'G' Rafferty en zijn vriend 'Squawk' de papegaai leven in de boomtoppen, de ideale plaats om alles te zien wat in de stad gebeurt en dit door te vertellen. "G" staat bovenin de boomtoppen te kijken naar hoe het dagelijks leven in de stad verloopt en geeft al het nieuws door aan Squawk. Squawk roept dan al het nieuws rond.

In dit huisje woont Ginger de Giraffe (aka Big G Rafferty in de Bluebird versie) samen Piper Parrot (aka Squawk in de Bluebird versie). Piper slaapt graag buiten, dan kan ze haar vleugels zo nu en dan nog eens uitslaan, dus zij slaapt in de ruimte in het boompje voor het huis. Het deurtje van deze set kan wel open maar dit gaat zo moeizaam dat ik bang ben dat ik hem breek. Op de bovenverdieping is Ginger haar slaapkamer, met een extra groot bed en een extra hoge douche. Beneden zie je een eetkamertje en in de tuin staat nog een groot zonnebed. Op het dakje is nog plek voor de popjes om te staan/zitten.


Dit hoort er bij Giraffe House:
Polly
Big G Rafferty giraffe
Squawk de papegaai

Dit beweegt er in deze Polly Pocket:
De voordeur kan open

Compleet: Ja, mijn setje is wel een beetje verkleurd.

Plaats reactie