Elephant House

Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Elephant House

Bericht door Chantal » 27-07-2019 13:33

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Dit huisje van 1994 komt uit een serie van 6 huisjes: Dog House, Giraffe House, Light up Horse house, Light up Kitty house, Rabbit House en dan natuurlijk dit setje: Polly Pocket Elephant house. Mattel heeft een verhaaltje op de doos afgedrukt: Ethan Elephant is een muziekliefhebbende gozer met jazzy danspassen. Zijn vriendin Madison Mouse let op zijn huis terwijl hij oefent voor zijn concert. Polly vindt het leuk om op bezoek te gaan en mee te dansen!

Elephant house is het huis van Ethan Elephant (Jumbo) en Madison Mouse. Voor Madison is een speciaal huisje gemaakt in de regenton, daar kan ze lekker warm zitten. Op de bovenverdieping is de badkamer met een ligbad, verwarming, wastafel en weegschaal. De woonruimte is in het onderste gedeelte gemaakt, er staat een ope nhaard, een grote en een kleine stoel en een tafeltje met wat spilletjes erop. Zoals je meteen ziet zijn de kleuren van de huisjes uit deze serie veel feller dan we gewend zijn van Polly Pocket. Dat is niet persé beter of slechter, maar persoonlijk houd ik meer van de zachtere pastelkleuren voor deze setjes. Terwijl ik me bij de nieuwe setjes vanaf 2017 veel minder stoor aan de felle kleuren.


Dit hoort er bij Elephant house:
Polly
Ethan Elephant (ook wel Jumbo genoemd)
Madison de muis

Bewegende onderdelen:
De regenton kan open, hier past Madison precies in

Compleet: Ja!

Plaats reactie