Shady Tree Playset

Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Shady Tree Playset

Bericht door Chantal » 27-07-2019 13:31

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Een gezellig setje dat prima in een Polly pocket stad zou passen als speeltuin of gewoon als parkje. Er hoort een popje bij en een paardje, erg leuk want een paardje zou ik niet zo snel bedacht hebben bij deze set. Jammer genoeg is er bij mijn Shady Tree set het hekje vooraan afgebroken en is de set ook een klein beetje verkleurd. Er bestaat trouwens ook een Polly Pocket Shady Tree set waarbij de kleuren van de boom precies omgedraaid zijn, waar bij deze set een donkergroen bosje zit, is dan een lichtgroene geplaatst en andersom. Ik heb dit setje persoonlijk niet, maar je kunt het bekijken op Polly Pocket Time

In het setje is een plekje om te picknicken, dat is trouwens heel leuk verstopt in het heuveltje dat je ziet. Het paadje leid naar een soort overkapping/poort en de schommel aan de boom zorgt voor vermaak bij de kinderen. Aan de boom zijn treetjes bevestigd waar de popjes "omhoog kunnen klimmen". Dat kan natuurlijk niet echt, maar ach, het is wel een heel leuk details. Er staat een trog met hooi voor het paard en een drinkbank.

Dit hoort er bij Shady Tree Playset:
Polly
Paardje Brandy

Dit beweegt er in deze Polly Pocket:
De schommel beweegt
Het klepje in het gras kan open
Het poortje kan open

Compleet: Nee

Plaats reactie