Palm Tree Playset variatie

Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Palm Tree Playset variatie

Bericht door Chantal » 27-07-2019 13:29

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Op het moment dat ik deze pagina aan het aanpassen ben is het hier buiten ongeveer 32 graden. Als dit setje op ware grootte was geweest dan wist ik wel wat ik deed, heerlijk dobberen in het water in de schaduw van de palmbomen en opdrogen in de hangmat. Helaas blijft het bij dromen, maar bezig zijn met de Polly Pockets met dit weer is prima te doen :) Onderstaand setje heet Palm Tree Playset en er zijn er twee van gemaakt. Bij deze zit het lichte boompje rechts, en je raad het misschien al, bij de variatie zit het lichte boompje links.

Een klein speelsetje dat leuk past tussen de andere huisjes van Pollyville. Het zwembad is afgesloten met een hekje, dit is handig om je fiets tegenaan te zetten, maar vooral handig zodat er geen kinderen per ongeluk in het zwembad terecht komen. Voor het water staat een ligstoel en op het water drijft een grote plastic opblaasstoel die kan draaien. Over het water loopt een vlonderpad wat opengeklapt kan worden. Dan wordt het een glijbaan die land in het water. Als je het vlonderpad volgt kom je uit bij de palmbomen en de hangmat. In het water zelf is een kleine waterval aangebracht en in het bovenste gedeelte is precies genoeg ruimte gemaakt om een Polly popje in het water te zetten.


Dit hoort er bij deze Polly Pocket:
Polly
Donkerroze (bijna paarse) fiets

Dit beweegt er in de Palm Tree Playset:
Het hekje kan open en dicht
De stoel in het water draait
De vlonder kan opgeklapt worden tot glijbaan
De hangmat schommelt

Compleet: Ja

Plaats reactie