Toy Shop variatie

Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Toy Shop variatie

Bericht door Chantal » 22-01-2020 20:25

AfbeeldingAfbeelding

Hoe leuk is deze Polly Pocket variatie van de Toy Shop set. Eigenlijk zit er niet zoveel verschil in de twee setjes. De kleuren en spulletjes die in het interieur staan, zijn immers precies hetzelfde. Het verschil zit hem in het plaatje dat je voor op het huisje ziet, en het plaatje dat je aan de binnenkant van het setje achter de toonbank ziet. Gelukkig was er een heel geduldige verkoopster die mij het setje gunde, en aangezien het in de buurt van de woonplaats van mijn mama verkocht werd, heeft zij hem voor me opgehaald. Superlief en heel fijn, want dankzij het meedenken van deze twee lieve mensen heb ik nu dit supergave setje eindelijk in mijn verzameling!

Dit is zo'n winkel die geen enkel kind voorbij kan lopen, want wie wil er nou niet een ritje in het ronddraaiend vliegtuig maken of heel hard van de glijbaan af glijden?! Dit setje doet me denken aan de speelgoedwinkel die vroeger bij ons in het dorp was, tegenover de kerk. Jammer dat dat soort winkels tegenwoordig niet meer bestaan en de winkelstraten gevuld zijn met winkels van grote ketens. Gelukkig is er dan altijd nog dit Polly Pocket huisje die doet herinneren aan de goeie ouwe tijd ;) (ja, ik voel me nu wel een beetje een oude taart, maar hé, het is zoals het is hè)


Dit hoort er bij deze Polly Pocket:
Popje Polly met beer in haar hand (zoek ik nog)
Popje Mimi/Becky (zoek ik nog)

Dit beweegt er in de Toy Shop variatie set:
Het vliegtuigje kan ronddraaien
Het hobbelpaard op de eerste verdieping beweegt.


Compleet: Nee

Plaats reactie