Jewel Surprise locket

Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Jewel Surprise locket

Bericht door Chantal » 26-07-2019 13:42

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Deze zeldzame ketting / locket kon ik kopen van een lieve Polly Pocket verzamelaar uit België. Ze verkoopt Polly Pocket setjes op Etsy, haar winkeltje daar heet "We love vintage Toys". Naast de Polly Pockets vind je er onder andere ook prachtige Vintage My Little Pony's, Care Bears en nog veel meer jeugdsentiment. Wil je meer informatie over een set of heb je een vraag: ze geeft altijd heel snel en vriendelijk antwoord, zeker een aanrader om daar eens te kijken! Maar nu terug naar deze Polly Pocket Jewel Surprise Locket. Dit setje wordt ook wel Polly's Oval Crystal Pendant genoemd en is erg lastig te vinden.

Zoals je ziet ontbreekt bij mijn set het kettinkje. Ik denk dan altijd: Ik zet er zelf een nieuw kettinkje aan. Dat kan ik prima want voor ik me toelegde op het maken van glaskralen heb ik heel lang zelf sieraden gemaakt. Maar het voelt dan toch alsof ik afbreuk doe aan het setje. Het hoort niet, het is niet origineel. Terwijl er ook genoeg mensen zullen zijn die dit wel gewoon doen. Wellicht ooit in de toekomst, maar voor nu krijgt deze prachtige hanger een mooi plekje in de kast, gewoon zonder goudkleurige ketting er aan.

Dit hoort er bij de Jewel Surprise Locket:
Polly
Dekseltje om setje mee af te sluiten
Achterkantje met goudkleurige ketting er aan vast

Dit beweegt er in deze set:
Er kan niet echt iets bewegen maar je kunt het setje uit elkaar halen om Polly in en/of uit de set te halen.

Compleet: Nee, het kettinkje ontbreekt

Plaats reactie