Holiday Chalet

Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Holiday Chalet

Bericht door Chantal » 20-07-2019 16:14

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Dit leuke setje kon ik van een lieve andere Polly Pocket liefhebster over nemen. Dit was de laatste van de serie van 4 huisjes van dit model dat ik nog zocht. Tenminste, een half jaar geleden dacht ik dat ik dit Polly Pocket Holiday Chalet setje gekocht had, maar dat was de musical variatie, en die had ik al. Oeps. Gelukkig heb ik die set leuk kunnen ruilen met iemand voor een aantal andere setjes uit 2000 en zo waren we allebei blij. Dit zijn de andere drie setjes: Ski Lodge, Ski Lodge geel en Musical Holiday Chalet.
Het setje laat een leuke chalet zien dat je in de bergen zou vinden tijdens een skitocht of wandelvakantie. Dit setje is duidelijk in winterse sferen afgewerkt, dus ik houd het maar op een skitocht. Bovenin bevind zich een slaapzolder met wastafel en bureau met spiegel. Op de begane grond bevind zich een woonkamer met open haard en een kleine eethoek. De skies en de slee zijn buiten blijven staan.


Wat hoort er bij Holiday Chalet?
Polly
Lulu
Rendier met slee
Sneeuwpop
Boompje voor in de tuin. Deze zit soms vast, en soms kan je hem ook uit de set halen (en kwijtraken, zoals ik met de gele set. Niet handig!)

Wat beweegt er in deze Polly Pocket?
Het dekbedje kan je omhoog klappen zodat er een popje onder kan liggen

Compleet: Ja

Plaats reactie