Bay Window House

Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Bay Window House

Bericht door Chantal » 05-07-2019 15:28

Dit superzoete roze huisje mag eigenlijk niet in een collectie ontbreken. Ik kan me zo voorstellen dat dit huis ergens aan een mooie baai staat, prachtige omgeving, mooie vogeltjes die rondvliegen en een prachtig uitzicht vanaf de erker voor in de kamer. Ja ja, aan fantasie geen gebrek ;) . In de schoorsteen van dit huisje zit een batterijvakje, waar 1 AAA batterij in past. Op de schoorsteen zelf zit een groen knopje, druk je daar één keer op, dan gaat het licht in het linkergedeelte van de set aan (in de kamer onder de dakkapel en als je de set openklapt naast de deur van de kledingkast. Druk je er nog eens op, dan gaat het licht in de huiskamer aan, als je voor de derde keer drukt branden alle lampjes. Als ik goed op de knop druk dan doen de lampjes van mijn set het goed, maar als ik het heel voorzichtig doe, dan hapert het lampje in de huiskamer nogal eens. Druk je vervolgens een vierde en laatste keer op de knop, dan gaan alle lampjes weer uit.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

In dit huis wordt een feestje georganiseerd. De gasten zien er op hun best uit, ze hebben cadeautjes, ballonnen en een roltoeter bij zich. Als het huisje dicht is zie je een tuin met een boom en een vijvertje. In de vijver staan planten en drijven waterlelies. Als je dan het huis openklapt zie je de benedenverdieping met eerst de hal die uitkomt op de kamer. In de kamer staat een tafel klaar met hapjes en taart, zodat iedereen zelf kan pakken waar hij zin in heeft. Midden in de kamer ligt een ovaal tapijt en daar staat ook een kleine bank. Vanuit de kamer is er links een deur naar de keuken. In de keuken zie je het roestvrijstalen aanrechtblad met wasbak en een oventje. Er staat een koffiezetapparaat en er staat ook nog een pannetje.

Achter het andere deurtje is de badkamer met toilet en wasbakje. Tussen de keuken en het toilet is de trap naar boven. Hier bevindt zich nog een kamer met een stereotoren, een televisie, telefoon, een lamp die op een tafel staat en in de kamer links een kaptafel met borstel, spiegel en een lampje en daarnaast in de hoek nog een kledingkast met spiegel. Helemaal bovenin onder de dakkapel zit een slaapkamer met een aangrenzende badkamer met ligbad, toilet en wastafel. De namen van de popjes zijn: Polly, Emily (feestmuts), Tamsin (cadeautje), Jessica (ballonnen)



Dit hoort er bij het Bay Window House setje:
Polly
Emily (met de feestmuts op)
Tamsin (met het cadeautje onder de arm)
Jessica (met de ballonnen in de hand)

Dit beweegt er in deze set:
Er kunnen lampjes branden, boven de foto's staat precies hoe en wat
De deur naar de kledingkast kan open
De deur van de keuken kan open en dicht
De deur naar de badkamer kan open en dicht

Compleet: Ja

Plaats reactie