Toy Shop

Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Toy Shop

Bericht door Chantal » 26-06-2019 16:11

Dit huisje is er een waarmee je je eigen Polly stad kan maken, de trottoirs hebben dezelfde kleur en zo kan je ze precies netjes aan elkaar leggen om een straatje te maken. Dit huisje werd los verkocht, maar zat ook verpakt in de Tiny World Superset. In die set zaten maar liefst 10 huisjes met de bijbehorende popjes. De sets die er naast deze Polly Pocket Toy Shop nog meer bij zaten waren: Beach Cafe, Pet Shop, Cozy Cottage, Ski Lodge, Summer House, Bay Window House, Schoolhouse, Pizzeria en de Wedding Chapel. Een gave set toch? Ik heb alle setjes ooit los gekocht, zo'n Superset is alleen interessant als hij nog geseald is. En raad eens: dan zijn ze niet te betalen, dus ik ben net zo blij met mijn losse setjes.

Vroeger zat er in elk dorp wel een (kleine) speelgoedwinkel. Dit winkeltje is er ook zo een. Buiten staan een paar speeltoestellen, waarvan het vliegtuigje ook echt rond kan draaien. Binnen staat een toonbank en er liggen allerlei speelgoedjes op de vensterbanken en in de stellingen. Polly heeft al een pop vast, terwijl Mimi (ook wel Becky genoemd) nog rondkijkt in de winkel.Op de bovenverdieping staat nog een hobbelpaard, er is een treinbaan, er staat een poppenhuis en ook nog een grote kast met voorraad. In de etalage van de winkel zie je afbeeldingen van een botje, een bal en een teddybeer. Er bestaat ook nog een holiday toy shop, die is rood met groen van kleur en daarnaast is er ook nog een variatie waarbij de kleuren hetzelfde zijn als bij dit setje maar de banner/ het plaatje op de voorkant helemaal anders is dan bij dit setje. Deze sets zoek ik allebei nog.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding


Dit hoort er bij de Toy Shop:
Polly
Mimi / Becky

Dit beweegt er in deze Polly Pocket:
Het vliegtuigje draait rond
Het hobbelpaard beweegt

Compleet: Ja

Plaats reactie