Musical Holiday Chalet

Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Musical Holiday Chalet

Bericht door Chantal » 04-05-2019 16:42

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Dit huisje is de kerstvariant van de Ski Lodge, dit is de editie die muziek maakte als je op het knopje op de schoorsteen drukte, er is ook een editie zonder muziek. De batterijen van mijn Polly Pocket Musical Holiday Chalet zijn echter bijna leeg waardoor het op het moment meer klinkt als een zacht gejammer dan als een vrolijk kerst muziekje. Het setje is verder wel helemaal compleet en in prachtige staat, het komt uit Engeland. Het boompje zit bij deze set vast, wel zo fijn want ik ben al eens een boompje kwijtgeraakt die los zat.
Dit winterse tafereel is zo leuk. Er bestaan meerdere varianten van dit setje, maar dit is toch wel mijn favoriet met de warme kleuren. Onderin zie je een huiskamer met een fijne stoel, een eethoekje, en een open haard. Zoals je misschien opgevallen is, is er een groot "gat" om een popje in te zetten. Zoals je net las zijn er meer varianten van dit setje, waarbij soms alleen de kleuren anders zijn. Bij de originele Ski lodge set zit een hondje met een groter voetje, dat gat is dus voor dat hondje bedoeld. Bij de Musical Holiday Chalet hoort echter geen hondje, maar het gaatje waar je het hondje in kunt zetten is er dus wel nog gewoon.

Plaats reactie