Cozy Cottage Roze

Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Cozy Cottage Roze

Bericht door Chantal » 07-01-2019 15:29

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Hoe leuk is dit roze setje, superzoet toch? Deze Polly Pocket Cozy Cottage roze is de variant op de witte set. Bij dit roze huisje horen andere popjes dan bij het origineel. In mijn enthousiasme heb ik daar niet op gelet bij het kopen van deze set waardoor ik nog altijd op zoek ben naar de bijbehorende popjes. De kleuren van het interieur bij deze set, met name het behang op de muur achteraan, zijn anders. Ik heb van dit huisje ook nog een geel verkleurde set, en hoewel dit eigenlijk niet telt als variatie, heb ik hem toch bewaard omdat het zo'n speciaal huisje is.

Het huisje zelf bestaat uit een gezellige voortuin, een kamer en een keuken en bovenin is de slaapkamer. Zoals je ziet zijn er een paar vriendinnen blijven slapen bij Polly want hun slaapzakken liggen nog verspreid over de slaapkamervloer. Superzoet toch, die roze kleur?! Je zou het je zo voor kunnen stellen in een sprookje, zoals het huisje van de heks van Hans en Grietje, met taartjes in de voortuin en snoepjes op het dak ;-)


Welke Polly Pocket Popjes horen erbij?

Popje Polly in een witte pyjama met oudroze strepen en een donkerbruin beertje in haar arm
Midge (soms ook vermeld als Alice op de verpakking) met een donkerpaarse pyjama aan met witte stippen en boord

Dit beweegt er in Cozy Cottage roze
Alleen het schattige kleine tuinhekje kan open en dicht

Compleet: Nee, het andere popje ontbreekt

Plaats reactie