Fuzzy Kitten Locket

Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Fuzzy Kitten Locket

Bericht door Chantal » 05-04-2021 20:04

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Alweer een heel leuk klein locketje, hoe ze het allemaal hebben kunnen bedenken is me een raadsel, laat staan over hoeveel ze in een zo'n klein setje aan details en leuke dingetjes hebben kunnen "proppen". Dit is een setje waarbij je preccies moet weten hoe je alles erin moet stoppen om hem dicht te krijgen maar met een beetje moed, beleid en trouw lukt dat prima. Het setje staat trouwens open in mijn kast te pronken, veel te zonde om de binnenkant van dit Polly Pocket Fuzzy Kitten locketje niet te kunnen zien. Onderaan de pagina staat een uitgebreide fotoserie van deze set.

Dit setje is Polly in haar slaapkamer samen met poes Ginger. Bovenin zie je een lounge-stoel staan voor het raam. Zoals je ziet kan daar een fotootje achter geplaatst worden door het bovenkantje even open te klappen. Onderin is een slaapruimte met een dekentje dat je er op 2 manieren in kunt leggen. Aan de ene kant zie je een knuffelbeertje en ruimte voor de kat om erop te zitten en aan de andere kant zie je een bol wol, want Ginger vindt het superleuk om daarmee te spelen.
Op sommige verpakkingen stonden leuke korte verhaaltjes over de set. Ook op de verpakking van dit setje was dat zo. Door Copyright regels mag ik die tekst niet gebruiken,maar de vertaling in het Nederlands is ongeveer zo: Polly's kitten Ginger is zo schattig en zo zacht- Polly vind het prachtig om haar te horen spinnen als ze haar aait. Ze is echt een speciaal huisdier!

Dit hoort er bij de Fuzzy Kitten Locket:
Polly
Poes Ginger
Dekentje

Dit beweegt er in deze set:
Het interieur van het bovenste gedeelte kan je openklappen om er een foto achter te stoppen.

Compleet: Ja

Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Re: Fuzzy Kitten Locket

Bericht door Chantal » 05-04-2021 20:05

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Plaats reactie