Stampin' School paars met lavendel bureau

Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Stampin' School paars met lavendel bureau

Bericht door Chantal » 02-11-2021 15:07

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Dit leuke stempelsetje stelt een school voor. De schoolbankjes zijn de stempels en onder het bureau van de leraar zitten de stempelkussens verstopt. Ik ben van kind af aan al gek op stempels, en zeker als je bedenkt dat de inkt in dit setje nog niet uitgedroogd is, kan je je voorstellen hoeveel plezier ik had met het maken van de stempelafdrukjes. Bij elk Polly Pocket stampin' school setje hoort een andere combinatie van stempeltjes die weer bij de kleur van het bureau hoort. Bij dit setje, met het lavendelkleurige lerarenbureau, horen dus specifieke tafeltjes.

Dit setje zit net zoals alle andere setjes vol details. Op elk bureautje staat wat anders, een computer, een naaimachine, etc etc. Ook door het klaslokaal liggen werkstukken en materialen verspreid. Behalve dat er variaties bestaan wat betreft de combinaties van bureau's en stempeltjes, bestaan er ook sets van met een roze buitenkant. Van zowel de roze als de paarse set zijn er in totaal 4 varianten. Bij die varianten horen de volgende kleuren:



Bij een setje met een lavendel kleurig bureau horen deze stempels:
Knutselbureautje is paars
Computerbureautje is groen
Bureautje met boekjes is geel
Bureautje met naaimachine is blauw

Bij een setje met een geel bureau horen deze stempeltjes:
Knutselbureautje is geel
Computerbureautje is blauw
Bureautje met boekjes is lavendel
Bureautje met naaimachine is groen

Bij een setje met een groen bureautje horen deze stempeltjes:
Knutselbureautje is groen
Computerbureautje is geel
Bureautje met boekjes is blauw
Bureautje met naaimachine is lavendel

Bij een setje met een blauw bureautje horen deze stempeltjes:
Knutselbureautje is blauw
Computerbureautje is lavendel
Bureautje met boekjes is groen
Bureautje met naaimachine is geel

Op dit moment heb ik nog een paarse set met een geel bureau, een paarse set waarbij een blauw bureau hoort, en een roze set met een groen bureau. Van alle kleuren heb ik dus al wat, al zijn ze niet allemaal compleet



Dit hoort er bij deze Polly Pocket:
Matt
Midge
Tiny Tina
Mrs Kelley
Polly
Lavendelkleurig lerarenbureau
Lavendelkleurig tafeltje met knutselspullen
Groen tafeltje met computer
Geel tafeltje met boekjes
Blauw tafeltje met naaimachine

Dit kan er bewegen in deze set:
Er zitten geen bewegende onderdelen in, maar onder het bureautje zitten twee inktkussentjes en onder de tafeltjes zitten stempeltjes. De soort stempel kan ook nog per set en per kleur verschillen.

Compleet: Ja

Plaats reactie