Pop up Bow #4

Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Pop up Bow #4

Bericht door Chantal » 23-07-2019 22:14

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Dit superzeldzame setje is zo gaaf.Met het formaat van een flinke lipstick is dit setje echt zo gaaf. Je kunt er verder eigenlijk niet persé heel veel mee doen. Maar hoe leuk is het als je dit aan iemand laat zien, en je draait aan dit setje, en er komt zomaar een popje omhoog in plaats van een lippenstift. En niet alleen een popje, maar er ontvouwt zich ook nog een hartje. Van dit exacte setje zijn 4 variaties. Een daarvan is deze Polly Pocket Pop up Bow donkerroze. Er bestaat ook nog een combinatie groen met lila, oranje met groen en geel met roze. En als je nu denkt dat dat dan alles was. Nee hoor. Want er zijn ook nog 4 Pop up Butterfly, 4 Pop up Flower én 4 Pop up seashell sets. Per "thema" is het popje hetzelfde. Dus bij alle 4 de pop up bows zit ditzelfde Polly Popje.

Nu zou je misschien denken: als er zoveel verschillende soorten van gemaakt zijn dan zijn er toch ook genoeg te vinden. Nou, niet dus. En áls je ze al vind, dan trek je portemonnee maar, want ze zijn ontzettend prijzig. Dit setje kon ik voor een mooi bedrag op zijn kop tikken, want eerlijk is eerlijk: tussen de 175-200 euro betalen voor één zo'n heel klein setje, dat is mij toch echt te gek. Dus daarom ben ik misschien ook wel extra happy met dit setje, want ik had nooit gedacht dat ik er ooit ook maar één aan mijn verzameling toe zou kunnen voegen.


Wat hoort er bij deze Pop up Bow dark pink
Popje Polly

Wat beweegt er in deze Polly Pocket?
Je haalt de dop van het setje en draait hem dan open zoals je een Lippenstift omhoog zou draaien. Als je dat doet dan komt er een plateau omhoog met daarop popje Polly. Achter Polly ontvouwt zich een hart.

Plaats reactie