Ladybird Penpal

Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Ladybird Penpal

Bericht door Chantal » 20-07-2019 16:10

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Dit is met stip de schattigste penpal die gemaakt is, tenminste, dat vind ik. En ik denk velen met mij, want hoewel het geen enkele moeite kostte om de andere drie Pen pal sets te vinden, was dat bij deze wel even anders. En... Hij zit nog nieuw in de verpakking. Ik mocht dit setje overnemen van een hele lieve verzamelaar uit België, die een deel van haar zeldzame Polly Pocket collectie verkocht. Het voordeel van nieuw in de verpakking is toch wel dat ook het potloodje er nog bij zit, en dat is normaliter niet zo. De andere drie penpal sets heten trouwens Dolphin Penpal, Elephant Penpal en Snail Penpal.

Wie wil dit nou niet, voor tijdens die saaie lessen wiskunde of aardrijkskunde. Even wegdromen hoe je op de rug van een lieveheersbeestje de mooiste omgevingen verkent. Ik denk dat het op een lieveheersbeestje trouwens wat makkelijker gaat dan met de slak penpal. Penpal betekent zoiets als penvriend/penvriendin. Dat is iets dat ik vroeger eigenlijk altijd graag had willen doen, maar ik weet ondertussen van mezelf dat zoiets niet voor mij is weggelegd. Als ik een email binnen krijg reageer ik vrijwel altijd meteen, maar als het een hele correspondentie wordt, dan gebeurt het nogal eens dat het mijn gedachten ontglipt en ik het helemaal vergeet. Daarom houd ik het nu voortaan maar bij deze leuke Penpal setjes :)

Plaats reactie