Legpuzzel Party

Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Legpuzzel Party

Bericht door Chantal » 05-07-2019 18:23

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Hoe gaaf is dit?! Een echte vintage Polly Pocket puzzel die nog helemaal compleet en in goede staat is. Heel erg blij dat ik deze heb kunnen kopen, samen met de puzzel over Diddy's Disco. Van deze set weet ik de eigenlijke naam niet, maar aangezien het om een gezellig feestje lijkt te gaan heb ik hem maar omgedoopt tot Polly Pocket Party Puzzel. Ik denk dat de afgebeelde karakters Polly, Tiny Tina, Midge en Rick zijn, het andere meisje dat achteraan tussen Polly en Tina staat, kan ik zo gauw niet op naam brengen.

Deze Polly Pocket Jigsaw puzzle, zoals ze hem in het Engels zouden noemen, is gemaakt in Nederland, leuk detail hè?! Er zijn nog veel meer puzzels gemaakt, onder andere Polly die op de rug van een grote witte zwaan zit (1994), Polly op rollerskates met enkele ballonnen in haar hand (1994) , een puzzel met winterthema waar Polly schaatst en twee van haar vrienden koukleumend staan toe te kijken (Canada Games, jaartal weet ik niet). Er is ook nog een puzzel van Polly op een pony met Midge op de achtergrond (1992), Polly aan het strand (1995), Polly geeft een slaapfeestje (1995). Keus genoeg dus voor wie van puzzelen houdt :)

De kleuren op de foto zijn wat donkerder dan dat ze in het echt zijn. Als je de puzzel voor je hebt dan heeft hij hele mooie zachte pastelkleuren, dit was vrij lastig om goed vast te leggen op de foto.


Compleet: Ja

Plaats reactie