Stampin School Roze

Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Stampin School Roze

Bericht door Chantal » 03-03-2019 12:03

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding



Dit setje is een superdupergave stempelset. Ik was als kind al dol op stempels, dus je kunt je voorstellen hoe leuk ik deze setjes dan vindt. Setjes? Jazeker, er bestaan ook een paar paarse stampin' Schools, maar er is ook een Babysitting stamper set. Bij de stampin' school setjes zijn er variaties in de kleuren van de bureau's en in de kleur van de buitenkant: de buitenkant is óf paars, óf roze. De bureaus zijn groen, geel, paars/roze of blauw. Van elke kleur zijn er dus maar liefst 4 soorten!!! Variaties genoeg dus! En alsof dat nog niet genoeg is, kunnen ook de stempeltjes onder de setjes nog verschillen. Dat is natuurlijk superleuk, maar wel een uitzoekwerk. Gelukkig is dat met Polly Pockets nooit erg om te doen, want ik ontdek elke keer weer andere leuke details in een set.

In het setje zelf vind je dus het schooltje, waarbij je op elk bureautje een andere 'bezigheid' ziet, zo staat er een naaimachine, er is een tafeltje waarbij geverfd wordt, er staat een computer en er is een tafeltje met een paar schriftjes en een pen. Aan de onderkant van die setjes zitten dus de stempeltjes. De bureautjes kunnen trouwens ook losgehaald worden van het stempeltje zodat je het popje er echt in kunt laten zitten. Onder het bureau zit de inkt, twee kleuren zelfs!

Bij een setje met een lavendel kleurig bureau horen deze stempels:
Knutselbureautje is paars
Computerbureautje is groen
Bureautje met boekjes is geel
Bureautje met naaimachine is blauw

Bij een setje met een geel bureau horen deze stempeltjes:
Knutselbureautje is geel
Computerbureautje is blauw
Bureautje met boekjes is lavendel
Bureautje met naaimachine is groen

Bij een setje met een groen bureautje horen deze stempeltjes:
Knutselbureautje is groen
Computerbureautje is geel
Bureautje met boekjes is blauw
Bureautje met naaimachine is lavendel

Bij een setje met een blauw bureautje horen deze stempeltjes:
Knutselbureautje is blauw
Computerbureautje is lavendel
Bureautje met boekjes is groen
Bureautje met naaimachine is geel

Bij elk setje horen dezelfde popjes, maar de stempeltjes die aan de onderkant zitten, kunnen ook nog met elkaar verschillen. Zo heb ik deze stempeltjes in mijn collectie zitten: sterretjes, hartjes, vlinder, kus, polly met gekruld haar, en polly met een paardenstaart. Je kunt de bureautjes loshalen van de stempeltjes en er zo een popje in stoppen die dan ook echt goed blijft zitten.

Deze popjes horen bij Stampin' School roze
Polly
Tiny Tina
Midge
Matt
Kelly
De kleur tafeltjes zoals afgebeeld
Een blauw lerarenbureau!


Dit kan bewegen in deze Polly Pocket:
Er beweegt niets in deze set, maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt met de stempels waar je je mee kunt vermaken ;-)

Compleet: Ja

Plaats reactie