Partytime Surprise musical compact

Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Partytime Surprise musical compact

Bericht door Chantal » 23-07-2019 22:22

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Voor mij voelt het heel erg bijzonder dat ik deze set in mijn verzameling heb, je ziet hem namelijk maar zelden. En je vind hem zelfs eigenlijk nooit compleet. Het beertje dat erbij zit heeft bijvoorbeeld donkerdere kleuren dan die bij de gewone roze set. En dat geld ook voor popje Polly. En wat het extra bijzonder maakt is dat bij dit setje de muziek het nog doet! De batterij is namelijk niet tot nauwelijks te vervangen zonder dat je setje stuk gaat. Van dit Polly Pocket Partytime Surprise setje zijn maar liefst 4 varianten. Deze groene, de meest voorkomende roze Partytime Surprise set, een set uit 2000 die Birthday Party - Party time Surprise Reproduction heet en een anniversary set die vanaf september/oktober 2019 verkocht wordt in Nederland ter ere van het 30 jarige Polly Pocket Jubileum. Ik heb mijn set alvast in Duitsland besteld, want ik wilde deze set zeer zeker hebben voor in de verzameling en zoiets bijzonders wil ik natuurlijk niet mislopen.

In dit groene Partytime surprise setje zie je een versierd huis ter ere van Polly's Verjaardag. Polly heeft haar mooiste tutu tevoorschijn gehaald voor deze bijzondere dag. Op de begane grond is de tafel gedekt en staat de taart al klaar voor het bezoek. Op de bovenste verdiepingen is de dansvloer ingericht, met een echt hokje voor de DJ. En helemaal bovenin vind je Polly's Slaapkamer en de badkamer, en zelfs die zijn versierd. Als je nou op de begane grond op het roze taartje drukt, dan hoor je de melodie van Happy Birthday.


Dit hoort er bij Partytime Surprise groen:
Polly in donkerroze pakje (!)
Beertje met donkerroze pootjes en snoet (!!!)
Tutu

Dit beweegt er in deze Polly Pocket:
Het deurtje onderin de set kan open
Het grote cadeau kan open
Druk op de taart en er speelt muziek
De dansvloer kan draaien

Compleet: Ja

Plaats reactie