Polly pocket bij de Action

Vragen over Polly Pockets, vertellen over je nieuwste aanwinst of andere praatjes over dit onderwerp kan je hier kwijt

This is the place for you to ask questions, tell us about the newest addition to your collection or mention other items regarding Polly Pocket
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Polly pocket bij de Action

Bericht door Chantal » 02-08-2019 11:35

Afgelopen week had ik wat kleine dingetjes nodig bij de Action en zoals altijd loop ik ook langs de kinderafdeling, voornamelijk om te kijken of ze nog leuke stickers hebben. Zo ook deze keer, maar toen viel mijn oog op een Little Pony met vleugeltjes, die wilde ik even van dichtbij bekijken. Precies daarboven stonden een aantal nieuwe Polly pockets. Het is een setje waar enkel een popje van zo'n 8 cm in zit. Of de kleertjes uit kunnen weet ik niet, het lijkt op hetzelfde materiaal als van de grote popjes van tussen '99-'09, maar ik wil mijn setjes graag in de verpakking laten zitten. Niet persé vanwege de waarde, maar omdat ik denk dat ze anders niet blijven staan. Mocht ik nog bij de action komen zal ik er nog één meenemen om uit te pakken.

Er zijn in totaal 9 verschillende van, 3x Polly, 3x Shani en 3x Lila. Ze kosten bij de action 2,99 per stuk. Vooralsnog heb ik ze alleen bij een online speelgoedwinkel kunnen vinden en daar waren ze € 1,00 per stuk duurder, dus mocht je deze popjes willen dan zijn ze van de action een goede deal.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Re: Polly pocket bij de Action

Bericht door Chantal » 03-08-2019 11:33

Ik heb het setje met Shani opengemaakt om eens goed te kijken. De kleertjes kunnen inderdaad uit en je kunt ook de bril af zetten. Ze blijft - zoals ik al verwacht had - niet zelfstandig staan. De kleertjes gaan wel stukken makkelijker aan en uit dan bij de andere grote Polly pockets :D

Libby
Berichten: 123
Lid geworden op: 20-02-2016 21:31

Re: Polly pocket bij de Action

Bericht door Libby » 29-12-2019 23:07

Chantal heeft helemaal gelijk, de popjes kunnen niet zelfstandig staan en passen ook niet in de staandertjes (soort houder waar de vorige P.P wel in passen) Wel heb ik drie stuks ingeslagen vd jongens -variant van Polly, helaas geen kambaar haar en ze zijn alledrie hetzelfde maar echt voor de kleding alleen al kan het uit. De kleding voor jongens is echt moeilijk te vinden. Ze komen alledrie vd Action en ik ben er heeel blij mee!!! :lol:
En ja de kleding gaat wel gemakkelijker uit maar eerlijk gezegd vond ik het altijd wel wat hebben dat gefrut met de popjes lekker dressen.
Je bent zo weer een uurtje verder.

Libby
Berichten: 123
Lid geworden op: 20-02-2016 21:31

Re: Polly pocket bij de Action

Bericht door Libby » 24-09-2020 22:17

Hallo allemaal,
Wat vinden jullie allemaal van de vernieuwde mini polly pocket ???
Er zijn op dit moment veel van deze setjes in de opruiming bij Bol.com
Voor liefhebbers zou ik zeggen sla je slag !!!
groetjes Libby

Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Re: Polly pocket bij de Action

Bericht door Chantal » 25-09-2020 09:59

Oh Wat een goeie tip! Dat wist ik niet, jammer genoeg is het setje dat ik wil uitverkocht, dus jammerdebammer.
Ik vind ze best heel leuk, deze nieuwe setjes. Ze zijn al steviger en gedetailleerder dan ik het begin en de kleuren spreken me nu ook meer aan. Toch vind ik de hele oude met de écht kleine popjes nog steeds wel het leukst, maar die zijn onderhand onbetaalbaar.

Plaats reactie