De nieuwe polly pockets

Vragen over Polly Pockets, vertellen over je nieuwste aanwinst of andere praatjes over dit onderwerp kan je hier kwijt

This is the place for you to ask questions, tell us about the newest addition to your collection or mention other items regarding Polly Pocket
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

De nieuwe polly pockets

Bericht door Chantal » 10-07-2018 19:45

Ze zijn inmiddels te koop bij verschillende Wal-Mart filialen in Amerika. In augustus worden ze in Duitsland verkocht, en ik geloof dat ze vanaf nu ook in Frankrijk te koop zijn.
Ik heb contact opgenomen met Intertoys, zij gaan ze helaas niet verkopen. Ik wacht nu nog op reactie van Mattel of zij ze ook gaan verkopen in Nederland.

Wat vind jij van de nieuwe sets, en zou je ze aan je collectie toe willen voegen?
https://shop.mattel.com/shop/en-us/ms/polly-pocket-toys[/url]

Libby
Berichten: 123
Lid geworden op: 20-02-2016 21:31

Bericht door Libby » 11-07-2018 17:05

Heel korte versie van mij : Nee !! Echt niet !! Waardeloze serie poppen wat mij betreft. PLastic haar niet kambaar dus en verder weinig vernieuwend. Nee ik ben dolgelukkig met mn eigen sets ! Maar zo zie je maar weer de echt goede series poppen van P.P zijn verleden tijd dus alles watik nu heb wordt alleen maar meer waard niet dat ik t ooit wegdoe maargoed. Ik was wel verwonderd dat het weer geproduceerd word maar verder ben ik niet onder de indruk greetzzz Libby :wink:

Libby
Berichten: 123
Lid geworden op: 20-02-2016 21:31

Bijna toch gekocht .......

Bericht door Libby » 01-01-2019 15:49

Vandaag even bij bol.com rondgekeken en hoewel ik bij de eerste indruk de nieuwe setjes niks vond....... bijna overstag gegaan bij het zien van de vernieuwde dieren-salon.
Echt leuk !!! Genoeg accessoires om het gezellig in te richten en de cutants te verzorgen. Alleen het enige minpuntje is dat Polly geen kambaar haar heeft.
Verder echt heel goed gedaan want er zit een kattenluikje bij wat scharniert en zelfs een handdoekje met dieren-afdrukjes. De cutants krijgen d.m.v warm en koud water zelfs vlekjes. Nou het lijkt me duidelijk: Ik ga weer sparen want 29.99 is natuurlijk niet niks. :( maargoed we gaan t zien want we hebben net de feestdagen achter de rug dusssss even geen geld over nu. groetjesssss Libby

Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Bericht door Chantal » 08-01-2019 09:49

Ja sommige zijn toch wel leuk hè. Ik twijfel soms ook nog, maar ik heb me voorgenomen om dit jaar te proberen mijn setjes compleet te maken, dus alle popjes die ik nog mis erbij te zoeken. Ik mag van mezelf alleen een setje kopen (van vroeger dan hè), als ik hem nog niet heb, hij echt heel zeldzaam en ook nog te betalen is. Wat dus waarschijnlijk niet gebeurt :roll:

Libby
Berichten: 123
Lid geworden op: 20-02-2016 21:31

Bericht door Libby » 08-01-2019 10:06

Goed voornemen Chantal !! En ik begrijp het ook wel. Eerst alles compleet maken dan weet je wat je echt hebt.
Ja en dat heb ik natuurlijk niet want de grote P.P zijn vanzelf compleet. Dat vind ik wel prettig.
Waar ik benieuw naar ben is : Zijn er nog wel setjes die je echt nog nooit hebt gezien ??
En is dat dan op Ebay ?? of ergens anders ??
Gisteren zag ik zelf nog 2 KLEINE gesealde setjes vd grote P.P op M.P samen te koop voor 45,00 euro excl. verz. ECHT WAAR !!!
Dan denk ik echt: Okeeeey maar de dag daarna waren ze al gereserveerd dat verbaasde me echt wel.
Ik vraag me af of het met Polly net zo zal aflopen als de Barbies van Mattel ??
groetjesss Libby

Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Bericht door Chantal » 08-01-2019 14:13

Nou, de meeste heb ik al wel eens gezien in Anne-Marie haar collectie. Op dit moment heb ik iets van 680 stuks in mijn database staan. Dat zijn alle setjes die bestaan, maar die heb ik natuurlijk niet allemaal. Volgens dat systeem heb ik er 431 dus ik heb nog wel even te gaan. De setjes die ik nu nog zoek zijn of een kleurenvariatie van een set die ik al heb, of setjes die heel moeilijk te vinden zijn en zomaar over de 200 euro kosten (voor een formaat van een broche). Dat wil ik er niet aan uitgeven. Het wordt inderdaad allemaal steeds duurder en lastiger te vinden, dus wie weet hebben we straks ook een goudmijntje in huis, net als barbieverzamelaars :-)

Plaats reactie