Polly Pocket Stickers

Vragen over Polly Pockets, vertellen over je nieuwste aanwinst of andere praatjes over dit onderwerp kan je hier kwijt

This is the place for you to ask questions, tell us about the newest addition to your collection or mention other items regarding Polly Pocket
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Polly Pocket Stickers

Bericht door Chantal » 07-03-2018 18:34

Ik ben een van de weinige mensen die nog een papieren agenda gebruikt en die maak ik sinds een half jaar zelf. Ik gebruik het Bullet Journal Systeem (Lees hier: wat is bullet journal is:)
Behalve mijn agenda, die niet zoveel ruimte in beslag neemt, houd ik hier ook allerlei leuke dingen in bij als ik daar zin en energie voor heb, en dus zitten daar ook mijn Polly Pocket lijsten in. Ik houd hier op bij welke sets dat ik heb, of ik ze compleet heb en of ze al uitgebreid op de foto staan. Dit zijn lijsten met alleen tekst en wat goudkleurige markeringen dus best saai om te zien, terwijl Polly Pockets helemaal niet saai zijn. Daar moest wat op gevonden worden, en dat is gelukt :-)


Vandaag heb ik dit stickervel gemaakt voor in mijn Bullet Journal (klik om groter te zien - het is een smartphone foto dus niet heel erg scherp, maar het gaat om het idee). Het is een beetje een te lang en technisch verhaal om uit te leggen hoe ik ze gemaakt heb, maar er komt photoshop, een snijplotter, heel veel traceerwerk, een berg geduld (en af en toe wat gemopper) bij kijken. Als ik zeg dat het ongeveer 4 uur kostte om dit te maken zegt dat denk ik genoeg :roll: . Ik ben er echt heel erg blij mee! Alle stickers zijn gemaakt van mijn eigen foto's van mijn eigen Polly's. Ik vind het heel leuk om te doen en het smaakt naar meer!
Afbeelding


*cheer*

Plaats reactie