Artikel over oud speelgoed in de Libelle deze week

Vragen over Polly Pockets, vertellen over je nieuwste aanwinst of andere praatjes over dit onderwerp kan je hier kwijt

This is the place for you to ask questions, tell us about the newest addition to your collection or mention other items regarding Polly Pocket
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Artikel over oud speelgoed in de Libelle deze week

Bericht door Chantal » 10-01-2018 10:09

Vandaag was ik wat op facebook aan het rondneuzen toen mijn zusje mij noemde in een bericht. Dit bericht was van de Libelle en de titel was: Heb jij thuis nog een Polly Pocket? Dan hebben we héél goed nieuws.
Nieuwsgierig als ik ben, maar wel al met een vermoeden waar het over ging, heb ik verder gekeken. Er werd gezegd dat Polly Pockets tegenwoordig een goudmijn zijn, want ze worden op Ebay verkocht voor wel € 7000.
Toen moest ik al een beetje lachen, want dat een artikel voor dat bedrag aangeboden wordt, wil niet zeggen dat het ook echt verkocht wordt voor die prijs. Het ging om de wat grotere, en nieuwere, Polly Pocket, wel nieuw in verpakking.

Nu weten we allemaal dat de prijzen van Polly Pockets behoorlijk aan de maat zijn tegenwoordig, maar 7000 euro is volgens mij schromelijk overdreven.

Je kunt het artikel uit de Libelle hier lezen:
Artikel libelle

Het originele artikel van Daily Mail staat hier:
Artikel Daily Mail

Wat vinden jullie van dit soort berichten?
[/url]

Libby
Berichten: 123
Lid geworden op: 20-02-2016 21:31

Polly Pocket in de lift

Bericht door Libby » 20-01-2018 22:00

Tja Chantal wat vind ik hiervan?? ik vind het erg veel geld maar ik denk niet dat ik t weg doe voor geen enkele prijs
ik ben er zelf zo dol op en ik heb er hard voor gespaard
ik vind het verbazing wekkend en schrok wel van de prijzen.
en ergens had ik t wel gehoopt maar niet verwacht
misschien ga ik rondleidingen geven en vraag ik daar geld voor hahahahahahah
veel greetzzz Libby

ps als iemand onze site ontdekt ...... wat dan ?? ik heb mn hele collectie online wellicht reacties ??? 8)

Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Bericht door Chantal » 21-01-2018 23:24

Hoi Libby,

Ik denk dat dit echt weer zo'n overdreven bericht is dat overgewaaid is uit Engeland of Amerika, de prijzen hier zijn wel gestegen, maar er is echt geen hond die zoveel voor 1 Polly Pocket gaat betalen.
Wat betreft het forum: dit is een openbare site, en de opzet is ook om met zoveel mogelijk Polly Pocket liefhebbers hier met elkaar te kletsen (dat komt nog steeds neit echt van de grond, maar soit). Ik denk dat je je niet druk hoeft te maken, ik geloof niet dat er iemand uit is op het stelen van Polly Pockets, volgens mij is voor dieven apparatuur stelen makkelijker en levert meer op dan een paar meisjesspeelgoedjes. Als je echt niet wil dat mensen je foto's zien kan je overwegen om ze van het forum af te halen, maar ik zou proberen me er niet heel druk om te maken.

Libby
Berichten: 123
Lid geworden op: 20-02-2016 21:31

Bericht door Libby » 21-01-2018 23:41

Chantal ik vind het juist wel leuk dat we bij bepaalde onderwerpen b.v de collectie grote polly pocket zoveel kijkers hebben . (en oud ander speelgoed ) Dan weet je dat er echt interesse is .
Verder vind ik dat jij altijd erg leuke en goede reacties geeft op alle ingezonden items en nieuwe en oude leden op de site.
Ik heb geen moment overwogen alle foto's te verwijderen dat vind ik gewoon zonde want het is echt onderdeel van de site zo voel ik het wel tenminste.
Ach je hebt gewoon helemaal gelijk ook storm in een glas water.

Ik liet het trouwens aan mijn zus zien en weet je wat ze zei? Direct verkopen !!! Nou heb haar even vriendelijk gezegd dat DAT echt NIET gaat gebeuren .
Zo zie je maar weer emotionele waarde gaat verder dan een aantal dollar .
Bedankt voor je reactie Chantal tot een andere keer maar weer

Greetzzz Libby Polly Forever
:D :D :D

Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Bericht door Chantal » 22-01-2018 09:49

Heej, Nou, bedankt voor het compliment, dat vind ik leuk om te horen. Ik ben blij dat je je foto's wil laten staan, ik vind het leuk dat er ook wat van de ietsje grotere Polly Pockets bij zitten en dat er iemand op het forum is die daar verstand van heeft, want ik weet van die sets echt helemaal niks af.

Dat wat jouw zus zegt, zegt Wim ook: dan verkoop je er toch een die je niet zo leuk vind, en dan koop je van dat geld gewoon een hele mooie. Ik snap de gedachtengang wel want ik heb er wel een paar die ik heb "omdat ze erbij horen" maar ja, die heb ik ook niet voor niks gekocht denk ik dan. Ik merk wel nu de prijzen stijgen dat ik wel liever wat minder vaak een setje koop die misschien wat duurder is maar die ik echt heel graag, en niet meer zo vaak de setjes die ik minder leuk vind, die misschien wat goedkoper zijn maar die ik dan alleen zou kopen om de collectie compleet te maken, want dat vind ik dan toch zonde....

Over nieuwe setjes gesproken, zaterdag 4 nieuwe binnen gekregen en de spullen om er foto's van te maken liggen klaar dus een dezer dagen kan ik weer wat showen :mrgreen:

Libby
Berichten: 123
Lid geworden op: 20-02-2016 21:31

Bericht door Libby » 29-01-2018 22:36

heb ik iets gemist ?? of heb je nog geen foto's gemaakt van de nieuwe setjes ???
ben wel benieuwd eigenlijk ....... oh ja m'n vriend gaat proberen de oude P.P terug te vinden bij z'n ouders er gloort dus licht aan de horizon want het is een speurneus die vriend van me .
greetzz Libby

Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Bericht door Chantal » 30-01-2018 09:49

Oh ja, ik heb wel al een paar foto's gemaakt maar die staan nog niet online.
Maar ik wil ze je wel even laten zien hoor, je hebt de primeur, behalve Wim heeft niemand ze nog gezien :mrgreen:

Musical Holiday Chalet, het muziekje doet het niet meer maar het setje is wel compleet
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Pretty me make-up locket uit 1995 met nog een ietsiepietsie beetje smerige lipgloss erin
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

tanning Time ring, hier was ik al heel lang naar op zoek
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Charm Bracelet - Fairy Bracelet
Afbeelding
Afbeelding

Libby
Berichten: 123
Lid geworden op: 20-02-2016 21:31

Bericht door Libby » 04-03-2018 11:13

Dat armbandje is echt te schattig gewoon !!!! maar wat ik me dan weer afvraag : kan je de poppetjes daarvan ook weer los gebruiken of is dit definitief verbonden met de armband ??? ik denk altijd gewoon practisch maar misschien komt dat door de grote versie van Polly Pocket dat alles vrijwel functioneel is .
greetzzz Libby :D

Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Bericht door Chantal » 04-03-2018 12:29

De popjes zitten vast aan de armband dus je kan ze er niet afhalen zonder de armband kapot te maken. Maar toch zie ik de popjes wel heel vaak los voorbij komen op marktplaats (van een ander bedelarmbandje, van deze tot nu toe nog niet). Alleen dan zit het oogje waarmee het popje normaal aan het armbandje vastzit nog vast in het hoofdje, dus dan heb je een popje met ophangoogje....

Libby
Berichten: 123
Lid geworden op: 20-02-2016 21:31

Bericht door Libby » 04-03-2018 12:39

ideetje : verzamel al die losse popjes op M.P en maak een eigen armband van P.P ???? origineel en eigenzinnig .

Plaats reactie