Nieuwe setjes

Vragen over Polly Pockets, vertellen over je nieuwste aanwinst of andere praatjes over dit onderwerp kan je hier kwijt

This is the place for you to ask questions, tell us about the newest addition to your collection or mention other items regarding Polly Pocket
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Nieuwe setjes

Bericht door Chantal » 26-10-2017 13:02

Afgelopen week had ik geluk. Op marktplaats werd een set Polly Pockets aangeboden waarin drie complete ringen zaten die ik nog zocht, twee ringen die ik al had, een ring waarvan ik nog onderdelen nodig had, een nieuwe ketting en een aantal complete setjes. De complete setjes had ik al, maar de exemplaren die ik had waren niet in zo een mooie staat als die van marktplaats en na een paar spannende uren heb ik ze weten te bemachtigen. Gisteren zijn ze bezorgd en de setjes die ik dubbel heb zijn alweer vergeven aan een vriendin (en dus niet te koop ;-) ) .
Afbeelding


Het volledige nieuwsbericht en de foto's van de setjes vind je hier: http://mijnpollypocket.nl/Informatie/Nieuws/

Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Bericht door Chantal » 03-02-2018 15:29

Het nieuwe jaar is goed begonnen voor mijn verzameling. Ik heb een paar nieuwe setjes kunnen kopen die ik nog niet had en daar ben ik natuurlijk heel erg blij mee.
Dit zijn de sets die ik heb weten te bemachtigen. Ze staan allemaal op mijn website:
Pencil top Pixie - Potlood heb ik nu
Pencil case - Potlood toe kunnen voegen
Drawing set Titch - nieuwe set en mist alleen de gum
Fairy Garden Locket - nieuwe set, compleet
Musical Holiday Chalet - nieuwe set, compleet
Tanning Time Ring - nieuwe set, compleet
Fairy Bracelet - nieuwe set, compleet
Polly on the go - nieuwe speelset, compleet
Pretty me Locket - nieuwe set, compleet

Afbeelding

Niet gek toch?! Er zijn nu nog een paar oude foldertjes onderweg, het hoofdthema is Barbie maar er staan ook Polly Pocket dingen in, ik ben zo benieuwd!

Naast het verzamelen van Polly Pockets heb ik meer hobby’s (die gelukkig niet zoveel kosten hahaha), een daarvan is vogels/ natuur fotograferen en de andere is het maken van een Bullet Journal. Dat is eigenlijk een systeem waarbij je alle afspraken, lijstjes, to do list en andere dingen die je niet moet/mag/kan/wil vergeten bij elkaar in een boekje hebt. Ik heb niet zoveel afspraken dus mijn boekje bestaat vooral uit leuke lijstjes, zoals een lijst per jaar van al mijn Polly Pockets, en natuurlijk ook een lijst van alle vogels die ik gezien heb, plus nog talloze andere lijstjes en dingen die ik graag bij wil houden.

Afbeelding

Ik was hiermee begonnen, maar toen viel mijn boekje uit elkaar, het nieuwe boekje begaf het vervolgens ook, dus toen besloot ik een systeem uit te zoeken dat tegen mijn boekjes-vandalisme kan (ik ga er echt niet zo gek mee om hoor). Als het goed is komt de map waarin ik alles kan bewaren over twee weken binnen, maar ik ben wel al druk bezig geweest met het overnemen van alle lijstjes, en daarom is het hier ook wat stiller geweest.

Ik doe mijn best voortaan weer elke week een blog te plaatsen met of een fotoserie of iets anders leuks wat met Polly Pockets te maken heeft.

Libby
Berichten: 123
Lid geworden op: 20-02-2016 21:31

wauw !!

Bericht door Libby » 04-02-2018 17:24

Beste chantal , het zijn weer kekke setjes hoor. eigenlijk wilde ik reageren op je vorige bericht toen niemand ze nog gezien had maar die kan ik niet weer vinden??
hoe dan ook dat muziekdoosje is dat nog te repareren?? en die ring daar was je dus al heel lang naar op zoek he?? gefeliciteerd !! geweldig dat je m' nu hebt joh!!

ik had 1 letterlijk 1 stoffen jurkje gekocht op mp maar nog steeds niks ontvangen dat vind ik dan echt naar ik ga zo nog 1 keer naar de postbus kijken want dat is er even bij ingeschoten gisteren . verder 1 x per week wat schrijven is wel veel hoor , leg de lat maar niet te hoog denk ik dan maar dat is heel persoonlijk.

Leuk dat je nog steeds vogels spot dat is ook een ware hobby eigenlijk he? En die andere site dat is meer om de kleine P.P . te showen zeg maar /??
Snap t niet helemaal maar ben daar ook wel eens wezen kijken het is misschien wat gedetailleerder ???

nou ik ren nu snel ff naar de postbus laterrrrrrrrrrr greetzzz Libby :D

Libby
Berichten: 123
Lid geworden op: 20-02-2016 21:31

Bericht door Libby » 04-02-2018 17:34

Yessssssss binnen hoera!!!
Afbeelding

Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Bericht door Chantal » 08-02-2018 17:51

Dat andere berichtje was een reactie op het onderwerp over oud speelgoed in de libelle :-)

Fijn dat het jurkje toch bezorgd is, is altijd even spannend met brievenbuspost vind ik, maar ja, pakketpost is ook weer best prijzig.

Ik heb twee websites. Dit forum waar mensen kunnen reageren, en mijn website waar ik naar verwees, en waar alleen ik aanpassingen aan kan doen. Daar staan alle sets die ik heb op met meer informatie, zodat ik daar makkelijk kan zien of alles compleet is en welke sets dat ik heb.

Libby
Berichten: 123
Lid geworden op: 20-02-2016 21:31

Bericht door Libby » 08-02-2018 21:08

oh , ja natuurlijk wat dom dat ik daar niet heb gezocht. (libelle-speelgoed ) en verder ja ik heb 4 dagen gewacht op dat jurkje !!! maargoed je weet t nooit met mp soms betaal je en ontvang je niks geld weg = pech. Gelukkig nu niet .

Fijn dat je nog even hebt uitgelegd vd sites helemaal duidelijk nu .

Oh ja , weet je nog dat ik eens heeeel lang geleden op zoek was naar de puppy -spa mobiel??
Gevonden op Ebay !!!
17,00 euro incl.verz, ik ben zo benieuwd hij was wel tweedehands maar in goede staat.
alles zat er nog bij de puppy een polly en de accessoires .

zodra die binnen is volgen foto's greetzzz Libby :D :D

Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Bericht door Chantal » 09-02-2018 14:15

Ohhhh dat klinkt echt superschattig! Ik ben heel benieuwd en ik hoop dat je hem snel binnen hebt. Bij mij duurde het laatst maar een week.
Laat je hem dan weer zien? Ik kan bijna niet wachten om te zien hoe hij er uit ziet haha!

Libby
Berichten: 123
Lid geworden op: 20-02-2016 21:31

Bericht door Libby » 09-02-2018 18:36

Zeker weten !!!! Dat ik de foto van de puppy- spa- mobiel ga posten.
Trouwens hij lijkt enigszins op de puppy-limo die ik al heb maar hij is net wat compacter en er zit een badje in voor de puppy.
accessoires zitten vast aan de binnenkant vh dakje vd mobiel. En....... de puppy verkleurd met warm en koud water . Van ongewassen met vlekjes naar schoon.

Ik ben zo blij want hij is in de winkel en op marktplaats onvindbaar en na langgggg zoeken heb ik m' in Engeland via ebay gevonden ik houd je op de hoogte hoor!!
Greetzzz Libby :D

Libby
Berichten: 123
Lid geworden op: 20-02-2016 21:31

Bericht door Libby » 09-02-2018 18:48

AfbeeldingAfbeelding

Kijk op deze lijkt de komende set een beetje
greetzzz Libby

Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Bericht door Chantal » 09-02-2018 19:45

Oh spannend! Deze die je nu liet zien vind ik ook echt al heel erg leuk!

Plaats reactie