Eindelijk klaar - Nieuwe website

Vragen over Polly Pockets, vertellen over je nieuwste aanwinst of andere praatjes over dit onderwerp kan je hier kwijt

This is the place for you to ask questions, tell us about the newest addition to your collection or mention other items regarding Polly Pocket
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Eindelijk klaar - Nieuwe website

Bericht door Chantal » 08-08-2017 10:42

Ik ben er heel erg lang mee bezig geweest, maar mijn nieuwe website is klaar. *happyrunning*

Alle setjes die ik al heb, staan met foto's op de site. Alle setjes die ik nog zoek staan in lijsten/linken op de site en natuurlijk is er ook een duidelijk overzicht met ontbrekende onderdelen.
Er staat teveel op om allemaal op te noemen, dus ik zou zeggen: neem gerust een kijkje :mrgreen:

Klik hier voor de nieuwe website

Libby
Berichten: 123
Lid geworden op: 20-02-2016 21:31

WAUW !!!!!!

Bericht door Libby » 08-08-2017 21:45

iK zie het nu pas!!!!!!!!
Heb vast weer iets verkeerd gedaan met dat knopje van mails ontvangen maargoed ik zie het net!!!!
Wat geweldig Chantal !!!! Wat een verzameling en veel items heb je daar heb je echt veel werk in gestoken die site !!!!
Ik ben er nog lang niet doorheen maar wilde je alvast even feliciteren met de site en mijn bewondering tonen.
Het ziet er echt professioneel uit en dat is het ook.
Heeft Wim je geholpen???
En hoeveel maanden werk heeft het gekost???
Hoe dan ook t staat als een huis !!!
groetjesssssss Libby :D :D :D

Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Bericht door Chantal » 09-08-2017 22:28

Oh nee hoor, ik had het pas net gepost voor jouw reactie, dus je hebt niks over het hoofd gezien :-)
Dankjewel voor de complimenten. Ik ben er zelf ook echt heel blij mee.
Het is gemaakt met een sitebuilder. Dat is eigenlijk te vergelijken met word ofzo. Alle pagina's werden ongeveer vanzelf aangemaakt, ik hoefde alleen de titel in te typen. En De foto's enzo kon ik er allemaal naartoe slepen dus het is niet zoals een echte websitebouwer websites maakt. Maar ik ben wel blij dat ik het gedaan heb, ik vind het zelf een hele verbetering vergeleken met de vorige website.
Qua tijd ben ik er maar een paar maanden mee bezig geweest, maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik bij sommige sets nog wel meer informatie wil typen, maar voor nu wilde ik alle sets er eerst op zetten.
Later volgen dan ook nog fotoseries van alle sets, maar dat zal wel een veel-jaren-plan worden :roll:

Plaats reactie