Welke PP heb ik gekocht?

Vragen over Polly Pockets, vertellen over je nieuwste aanwinst of andere praatjes over dit onderwerp kan je hier kwijt

This is the place for you to ask questions, tell us about the newest addition to your collection or mention other items regarding Polly Pocket
Plaats reactie
Mugje
Berichten: 27
Lid geworden op: 07-12-2016 11:08

Welke PP heb ik gekocht?

Bericht door Mugje » 12-12-2016 19:46

Hoi hoi,
Ik ben afgelopen week lekker aan het rondneuzen geweest op het internet en heb via de Engelse eBay een paar PPs op de kop getikt!
Bij mijn zus laten bezorgen (die in Engeland woont, yay!) en de eerste twee setjes zijn bij haar binnen.
Ze heeft me foto's gestuurd, maar ik kan alleen niet makkelijk vinden hoe deze setjes heten!
Natuurlijk kan ik het internet weer gaan afzoeken (ben ik ook mee bezig), maar misschien dat jullie me kunnen helpen :D

Setje 1
Een compleet huisje met slaapkamer, keuken, woonkamer en twee poppetjes (zijn dit de orignele?).
Mijn zus zei dat deze haar bekend voor komt en denkt dat ze deze vroeger misschien had (waarom heeft ze die weggedaam dan! :P)
AfbeeldingAfbeelding

Setje 2
Zonder poppetjes, maar nog steeds erg leuk. Paardenstallen met een besneeuwd parkje voor de deur.
Hiervan zou ik wel de poppetjes nog willen natuurlijk.
AfbeeldingAfbeelding

Mugje
Berichten: 27
Lid geworden op: 07-12-2016 11:08

Bericht door Mugje » 12-12-2016 19:55

Hah! Eerste al gevonden!

Setje 1 is uit 1989 Polly's Studio Flat, mét originele poppetjes :D
En ik heb em voor een heel zacht prijsje :D (nog geen 12,50 inc. verzendkosten :D)

Mugje
Berichten: 27
Lid geworden op: 07-12-2016 11:08

Bericht door Mugje » 12-12-2016 20:03

Sneller dan verwacht: Setje 2 ook gevonden!

1989 - Heidi's Alpine Chalet :D

Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Bericht door Chantal » 13-12-2016 09:28

Jeej wat leuk! Gefeliciteerd met je nieuwe aankopen. Oh dat is inderdaad een hele mooie prijs! Via marktplaats? Leuk joh! Je collectie groeit snel :-)

Losse popjes vinden is tegenwoordig heel lastig (en duur) gebleken, ik hoop dat je ze vindt. Bij Heidi's Alpine Chalet horen een rendier met slee, Heidi/Polly, een sneeuwpop en het allerlastigst om te vinden zijn de skies in de goede kleur....Maar met geduld en vaak kijken op marktplaats en dergelijke kom je er wel :-)

Mugje
Berichten: 27
Lid geworden op: 07-12-2016 11:08

Bericht door Mugje » 13-12-2016 09:30

Ik heb deze via de engelse ebay, omdat ik ze bij mijn zus in Engeland kan bezorgen scheelt het me een heleboel verzendkosten ^_^

Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Bericht door Chantal » 13-12-2016 09:45

Oh dat is handig! En veel Engelsen willen liever niet buiten de UK verzenden, dat snap ik wel. Maar dan heb je mooi een goede oplossing gevonden.
Lijkt me lastig om dan wel langer te moeten wachten tot je ze daadwerkelijk hebt, maar in elk geval wel hele leuke setjes om naar uit te kijken.

Plaats reactie