Van welke set zou je foto's willen zien?

Vragen over Polly Pockets, vertellen over je nieuwste aanwinst of andere praatjes over dit onderwerp kan je hier kwijt

This is the place for you to ask questions, tell us about the newest addition to your collection or mention other items regarding Polly Pocket
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Van welke set zou je foto's willen zien?

Bericht door Chantal » 08-12-2016 16:57

Komende dagen / weken wil ik weer graag foto's gaan maken van de Polly Pockets en nu vroeg ik me af of er misschien verzoeknummers zijn :lol:
Ik heb bij lange na niet alle sets, maar doe een gooi en wie weet heb ik hem staan :-)

Libby
Berichten: 123
Lid geworden op: 20-02-2016 21:31

verzoek - plaatje

Bericht door Libby » 02-07-2017 13:48

Hoi Chantal,
die supermarkt van jou vond ik echt FANTASTISCH!!!
wellicht nog een plaatje daarvan ???
groetjesssssss Libby :D :D :D

Libby
Berichten: 123
Lid geworden op: 20-02-2016 21:31

vezoek- plaatjes voor Libby ???

Bericht door Libby » 02-07-2017 14:02

mocht iemand nog geïnteresseerd zijn in extra afbeeldingen vd grote P.P of een verzoek-plaatje heeft laat het gerust weten ..... geetzzzz Libby :D :D :D

Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Bericht door Chantal » 02-07-2017 17:12

Alles met cutants :D :mrgreen: ??? Maar eigenlijk vind ik het van alle sets wel leuk om te zien, want ik ken die grote sets eigenlijk helemaal niet zo goed.
Hoe weet je nou eigenlijk bij die sets wat waarbij hoort?

Libby
Berichten: 123
Lid geworden op: 20-02-2016 21:31

goeie vraag Chantal

Bericht door Libby » 02-07-2017 17:51

Bedankt voor je reactie Chantal. Dat is een hele goede vraag wat hoort nu waarbij want je krijgt zeg maar bij een pakket wel de basis maar vaak moet je daar weer dingen bij kopen om het compleet te krijgen. Soms niet eens een polly die wel afgebeeld staat op de doos dan staat er in migraine letters popje appart te verkrijgen.
Dus als je het niet heeel goed bij houd zit alles weer door elkaar maar ikzelf kijk erg goed naar de doos zet het op en maak er dan een foto van.
En als iets niet compleet is probeer je de ontbrekende onderdelen erbij te krijgen natuurlijk.

Maar ik erger me ook altijd aan marktplaats dan staat er weer bij compleet maar dan kijk ik t na op mn zolder mist de helft nog van de basisspullen !!!
Want ik zet het altijd precies zo neer als ik t uitpak en als het op de doos staat!!

Maargoed ik ga foto s maken vd cutants ik post het ter zijner tijd hieronder. greetzzzzzz Libby

Libby
Berichten: 123
Lid geworden op: 20-02-2016 21:31

Bericht door Libby » 02-07-2017 19:25

Hier komen dan : THE Cutants

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Libby
Berichten: 123
Lid geworden op: 20-02-2016 21:31

Bericht door Libby » 02-07-2017 19:41

op foto 4 , 5, en 7 zijn 2 verschillende dierenwinkels te zien beiden met de mini cutants en andere dieren zoals de aapjes en 2 vogeltjes.
zoals je ziet zijn er 2 cutants met kambaar haar al is t wat kort deze zijn van marktplaats

De mini s zijn ook van marktplaats met bijbehorende tasjes waar in polly haar cutant kan meenemen.
De kartonnen doosjes met voer zijn echt al heel oud en een beetje afgekauwd.
Er zijn ook nog mogelijkheden voor de cutants om via een luikje naar beneden te glijden heel leuk !!

op de toonbank staan nog wat tasjes voor dierenbenodigdheden voer enzo

kijk en geniet ............ greetzzzzzzz Libby :D

Plaats reactie