misgelopen PP

Vragen over Polly Pockets, vertellen over je nieuwste aanwinst of andere praatjes over dit onderwerp kan je hier kwijt

This is the place for you to ask questions, tell us about the newest addition to your collection or mention other items regarding Polly Pocket
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

misgelopen PP

Bericht door Chantal » 16-07-2016 10:38

Soms heb je van die dagen...
Elke dag check ik Marktplaats om te zien of er iets tussen staat wat ik nog graag zou willen. Eigenlijk ben ik niet op zoek op het moment maar toch kijk ik regelmatig even of er een zeldzaam stuk voorbij komt wat ik nog niet heb.
Geen dag sla ik over. Behalve afgelopen woensdag, toen was ik weg en was zo moe toen ik thuis kwam dat ik niks meer gedaan heb. Beetje jammer want er stond een complete, met de verpakking er nog bij, Jewel secrets set uit 1997 op marktplaats. Tegen de tijd dat ik hem opmerkte was hij al gereserveerd, en dat is ook erg logisch. Maar wel erg jammer want het is een zeldzame set om te vinden en zeker compleet zie je m zelden voorbij komen.

Hebben jullie ook wel eens van dat soort dingen?

Libby
Berichten: 123
Lid geworden op: 20-02-2016 21:31

Bericht door Libby » 17-07-2016 12:31

Dat is balen !!!! :( :( :|
Echt heeel naar is dat !!!
Zelf kom ik vaak dingen tegen die te duur zijn op ebay enzo en dan ga ik sparen.......heb ik het bijna bij elkaar is de advertentie verwijderd!!!!
Dan denk je echt grrrrrrrr.....

P.P uit Engeland nog niet binnen ik verwacht de donkere polly uiterlijk vrijdag.

Je moet het accepteren en zoeken blijven vooral veel zoeken !!!
greetz Libby
:wink:

Plaats reactie