Ander (oud) speelgoed

Vragen over Polly Pockets, vertellen over je nieuwste aanwinst of andere praatjes over dit onderwerp kan je hier kwijt

This is the place for you to ask questions, tell us about the newest addition to your collection or mention other items regarding Polly Pocket
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Ander (oud) speelgoed

Bericht door Chantal » 14-06-2016 21:54

Soms kom ik plaatjes tegen op internet van ander speelgoed dat mijn zusje en/of ik vroeger hadden. Eigenlijk vond ik spelen met autootjes veel leuker, maar vandaag zag ik een plaatje van een pop die mijn zusje vroeger had en waar we samen wel eens mee speelden. Het toeval wilde dat ik er een, helemaal compleet, op marktplaats zag staan. De vraagprijs was bijzonder acceptabel, dus bod gedaan en als het goed is gaat hij morgen op de post.
Het is een pop van ongeveer 20 cm groot (denk ik), waarbij het rokje, de haarband en het jasje uit en aan kunnen. Ze heeft een speciale pluk haar en er zitten twee "pennen" bij die je kan vullen met warm en een met koud water. Verder zit er een sjabloon bij. Met die warme/koude pennen kan je op de kleertjes en op pluk haar tekenen. Als je met warm tekent wordt het blauwe rokje roze, en als je dan met blauw (koud) erover heen gaat word het weer blauw. Superleuk! Als ik haar in huis heb zal ik een foto maken. Natuurlijk gaat ze straks bij de Polly Pockets wonen, wel zo gezellig, toch :lol: :P

Libby
Berichten: 123
Lid geworden op: 20-02-2016 21:31

Bericht door Libby » 09-07-2016 22:46

wat grappig Chantal! zo zie je maar weer oude tijden herleven .
zelf kan ik me van vroeger herinneren dat ik echt weinig speelgoed had.
echter mijn vriendinnetje op school had letterlijk alles van my little pony
1 keer mocht ik bij haar spelen en gezegd moet dat ik eerder best wel druk was.
we hadden er maar heel even mee gespeeld en kregen toen wat drinken.
ik was helemaal wild zoveel pony's had ik nog nooit bij elkaar gezien met kleertjes en bijpassende asseccoires.
maar haar moeder vond mij brutaal omdat ik geen u zei in al mijn enthousiasme daarna mocht ik er niet meer komen.

maar nu heb ik zelf echt een paar collectes items vd pony s ben er heel trots op en blij mee. beetje moeilijk uit te leggen een draaiend plateau met muziek licht met een pony en het kasteel vd pony,s
Misschien leuk om eens foto van te posten????
of kan dat eigenlijk niet ?? gewoon zeggen hoor het blijft uiteraard een P.P - forum !!! :D

Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Bericht door Chantal » 10-07-2016 11:17

Natuurlijk mag dat, superleuk!
Wat een zuurpruim moeder was dat zeg, dat kan toch een keer gebeuren dat iemand "je" zegt ipv "u" :oops: . Om dan meteen te zeggen: die mag niet meer komen, vind ik nogal cru. Maarja, sommige mensen zijn zo schijnbaar.
Gelukkig heb je (:wink: ) dan nu een paar eigen items waar je misschien nog wel meer van geniet dan dat meisje die vroeger een hele serie had...

De pop die ik gekocht heb werkt nog supergoed en 99% van de dingen die erbij hoorden zitten erbij, alleen....hij stinkt héél erg naar rook. Dus de pop is verbannen naar een andere kamer tot die stank een beetje weggetrokken is.

Libby
Berichten: 123
Lid geworden op: 20-02-2016 21:31

Bericht door Libby » 10-07-2016 12:49

Ach wat zonde !!! Ja dat zeggen ze er dan weer niet bij natuurlijk.
Maar weet je wat wel wil helpen ??? een nachtje in de vriezer
helpt echt tegen rookgeur maar niet te lang denk ik want dan gaat ze wellicht stuk
misschien een uurtje ???
heel veel succes alvast ik zal spoedig foto s plaatsen van mijn pony gedeelte !!!
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

De grote pony lacht danst en zingt Dat andere setje is een koffertje met draaibare schijfjes waar de pony met muziek ronddraait moeilijk vast te leggen ! Ik heb nog veel meer maar misschien laat ik dat andere keer zien want mn zolder is vol en t zit nogal veel in dozen vandaar

Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Bericht door Chantal » 18-07-2016 19:24

Wat leuk, ik zie de Pony's nu pas. Die grote is wel gaaf, dat 'ie kan bewegen!

Hier zijn nog een paar van je foto's :-). Als je ze aanklikt worden ze groter en als je ze als reactie bij een ander berichtje had willen zien dan geef maar een gil :)


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Libby
Berichten: 123
Lid geworden op: 20-02-2016 21:31

Bericht door Libby » 18-07-2016 19:39

Super-bedankt voor t posten ! perfect !!!
greetz libby :D :D :D

Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Bericht door Chantal » 18-07-2016 20:01

Graag gedaan. Uiteindelijk niet via telefoon want kwam maar niet ingelogd :lol: :lol: :lol:

Libby
Berichten: 123
Lid geworden op: 20-02-2016 21:31

Bericht door Libby » 18-07-2016 20:23

Ze is binnen !!!
Afbeelding

Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Bericht door Chantal » 18-07-2016 20:48

wow, die ziet er nog helemaal als nieuw uit als ik het zo zie. Er zit nog geen haartje verkeerd :shock:
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

Libby
Berichten: 123
Lid geworden op: 20-02-2016 21:31

Bericht door Libby » 18-07-2016 21:26

bedankt !!! idd erg mooi popje helaas alle kleding bij nader zicht toch wat gescheurd heel jammer maar ben erg blij met popje!!! :D :D

Plaats reactie