Polly Pocket Kamer

Vragen over Polly Pockets, vertellen over je nieuwste aanwinst of andere praatjes over dit onderwerp kan je hier kwijt

This is the place for you to ask questions, tell us about the newest addition to your collection or mention other items regarding Polly Pocket
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Polly Pocket Kamer

Bericht door Chantal » 29-04-2016 10:34

Polly is hier in huis gepromoveerd. Ze heeft sinds enkele weken haar eigen kamer. In deze kamer staan 5 kasten en 2 ladekastjes die ik allemaal kan gebruiken om mijn Polly's in op te bergen.
In totaal heb ik er nu zo'n 350. Daar is de kamer ook op ingericht want ik heb nog meer dan genoeg ruimte om de andere (ongeveer) 300 setjes die er nog zijn maar die ik nog niet heb te huisvesten.
Een van de kasten is omdat ik nog veel ruimte heb ingericht als "tijdelijke expositieruimte", die ik elke paar weken verander. En zo ziet mijn kamertje er dan ongeveer uit:


AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding


Ondertussen staan er weer andere setjes uitgestald. Dit keer allebei een serie met paarden, losse speelsetjes met paarden, pony ridin' enz. enz. Foto volgt :)

Natuurlijk ben ik erg benieuwd naar hoe jullie verzameling opgeborgen is, dus laat gerust foto's zien!

Libby
Berichten: 123
Lid geworden op: 20-02-2016 21:31

grote zolder reorganisatie

Bericht door Libby » 29-04-2016 10:42

Dag Chantal,

Hoewel ik natuurlijk foto s heb getoond van alle setjes die ik heb is mijn ruimte tot nu toe niet zichtbaar.
Ik ben namelijk bezig met een grote zolder reorganisatie.
Dit houd in dat mijn zolder geisoleerd word en bekleed met vloerbedekking.
Ik houd jullie op de hoogte als het af is .
Dan kan ik wellicht wat foto s plaatsen.
Veel greetz Libby :D :D :D

Libby
Berichten: 123
Lid geworden op: 20-02-2016 21:31

prachtige P.P ruimte chantal

Bericht door Libby » 29-04-2016 10:50

Ik wilde nog even kwijt dat ik het een prachtige ruimte vind Chantal.
Echt goed georganiseerd.
En wat gezellig dat je dan elke keer wisselt met de sets zo hou je het wel levendig.
En het is natuurlijk ook leuk om de sets allemaal even weer te bekijken.
veel greetz Libby :D

Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Bericht door Chantal » 29-04-2016 10:51

Vind het superleuk voor je dat je zolder nu ook mooi aangekleed en lekker geïsoleerd wordt. Dan is het nog leuker om er meer tijd door te brengen!
Succes met alle werkzaamheden die gedaan moeten worden en vooral: probeer ervan te genieten dat het er elke dag een beetje mooier uit gaat zien!

Libby
Berichten: 123
Lid geworden op: 20-02-2016 21:31

P.P zolder

Bericht door Libby » 29-04-2016 10:59

dag Chantal,

nou er moet nog zo ontzettend veel gedaan dat ik door de bomen het bos niet meer zie soms want ALLE P.P moet gelabeld en in doosjes/zakjes enz enz
En ik moet de volgorde onthouden van alle sets echt heeeel veel werk allemaal maar, het is voor t goede doel
12 mei komt de stoffeerder langs en word alles gedaan maar dan moet de zolder wel leeg zijn.
Daarvoor nog isoleren pfffffff
Vanmorgen heeft de man die zou isoleren gezegd dat hij toch niet kan i.v.m vakantie !!!!
Nu moet ik als een razende op zoek naar nieuwe klusjesman!!!
Het is een hele happening hier.
Maar je hebt wel gelijk het word er een stuk mooier van.
veel greetz Libby

Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Bericht door Chantal » 29-04-2016 11:03

Nou, met alle stress die erbij komt kijken is de lol er wel gauw af. Ik hoop dat je dan als het eenmaal af is er wel volop van kan genieten.
Het is dat je ver weg woont, anders had ik je graag komen helpen, maar dat is een beetje ondoenlijk met deze afstand.

Heel veel succes met het vinden van iemand die het voor je kan isoleren *bloemetje*

Libby
Berichten: 123
Lid geworden op: 20-02-2016 21:31

zolder chaos

Bericht door Libby » 29-04-2016 11:09

Wat lieffff Chantal !!!
Echt heel fijn dat je zo met me meeleeft !!!
Dat doet me goed !!! :D :D :D

Nou ik kijk wel hoe het loopt met die klusjesman
In het ergste geval eerst stofferen en dan isoleren
Maar omgekeerd is gewoon practischer.

Maar in ieder geval bedankt meid !!!
veel greetz Libby :wink: :D

Plaats reactie