Impressie van mijn verzameling.

Vragen over Polly Pockets, vertellen over je nieuwste aanwinst of andere praatjes over dit onderwerp kan je hier kwijt

This is the place for you to ask questions, tell us about the newest addition to your collection or mention other items regarding Polly Pocket
Plaats reactie
Libby
Berichten: 123
Lid geworden op: 20-02-2016 21:31

Impressie van mijn verzameling.

Bericht door Libby » 23-02-2016 17:11

Beste allemaal ,
Hier is dan een impressie van mijn verzameling. Ik weet alleen niet van welk jaar alles is in 2009 ben ik begonnen met verzamelen maar het kan natuurlijk best zijn dat sommige uitvoeringen van eerder tijd zijn.
zoals jullie zien heb ik nog een kast met ongeopende Polly Pocket hier ben ik erg trots op.
Verder is het cruise-ship mijn pronkstuk. Veel groetjes Libby.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Bericht door Chantal » 23-02-2016 18:02

Hoi Libby,

Dat ziet er leuk uit. Ik heb deze varianten van Polly Pocket ooit maar 1x gezien, op een marktje ergens.
Vraagje: verkleuren die setjes ook zo snel als ze in de zon staan? De ouderwetse Polly Pockets verkleuren in rap tempo als je ze niet beschermt tegen zon/uv (?). Paars wordt dan bruin en roze wordt een heel vies paarsig kleurtje enzovoort.
Voor zover ik kan beoordelen zijn het allemaal de nieuwere Polly pockets. Daar zitten ook wat grotere popjes bij (de popjes bij de oude sets zijn ongeveer 2.5cm groot), maar dat het nieuwe varianten zijn maakt niet uit toch?! Het gaat er om dat je plezier hebt in het verzamelen.

Vind je het niet moeilijk om de verpakkingen van die nieuwe setjes dicht te laten? Ik heb er hier een paar ook nieuw in verpakking en die vind ik eigenlijk helemaal niet zo leuk haha. Maar die zitten in zo'n dicht gesealed karton en als ik die open dan keldert de prijs natuurlijk enorm.

Heel leuk dat je ze hebt laten zien! Hangt die ene set nou aan de muur, of lijkt dat maar zo?

Wat een boel vragen he hahaha.

Groetjes!

Libby
Berichten: 123
Lid geworden op: 20-02-2016 21:31

Antwoord aan Chantal

Bericht door Libby » 23-02-2016 18:27

Beste Chantal,

Om met de laatste vraag te beginnen : Ja hoor dat is het winkelcentrum en hangt aan de muur bevestigd.(Mall on the wall)
Zo kun je het wieltje draaien waar de Polly's dan door een glijbaan naar beneden roetsjen heel leuk!!
En ja ze verkleuren wel wat maar staan veilig op de zolder bij mij uit de zon en dan valt het wel mee.
Verder de verpakkingen laat ik echt liever dicht niet voor de verkoop maar het is zo magisch zo....
Ik ben ook zo gelukkig als ze daar zo staan. Soms bekijk ik ze weer tijdens afstoffen en dan denk ik : Wat gaaf ,ik heb ze gewoon. Veel groetjes Libby :)

Plaats reactie