Blij!

Vragen over Polly Pockets, vertellen over je nieuwste aanwinst of andere praatjes over dit onderwerp kan je hier kwijt

This is the place for you to ask questions, tell us about the newest addition to your collection or mention other items regarding Polly Pocket
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Blij!

Bericht door Chantal » 26-11-2015 09:03

Een hele tijd lang zag ik nergens Polly Pockets te koop die voor mijn interessant waren. Maar opeens, zomaar uit het niets, stond er in België een advertentie met een heleboel setjes, en nog belangrijker: heel erg veel popjes! Even twijfelde ik want de meeste setjes heb ik al, maar toen ik de bak met popjes zag was ik verkocht en heb ik meteen een email gestuurd. En het geluk was deze keer met mij want ik was zowaar de eerste die reageerde en mocht de Polly Pockets dus overkopen. Meteen een mailtje naar Anne-Marie om in de "feestvreugde" te delen :lol: . Nu zijn ze onderweg en rijden ze ergens tussen België en Nederland. Met een beetje geluk heb ik ze morgen in huis maar ik vrees dat het na het weekend wordt.
Natuurlijk maak ik foto's als ze er zijn en laat ik ze hier ook even zien.
*happyrunning* *cheer* *happyrunning*

Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Bericht door Chantal » 26-11-2015 19:35

En toen werden ze vandaag ineens al bezorgd! Zelden zulke mooie, gave sets gezien. Niet verkleurd, alle popjes nog in prachtige staat!
Maar dan komt het uitzoeken... *wonder?*

Er zaten heel veel popjes die bij geen van de sets hoorden maar die ik nog wel zocht en ook een aantal setjes wel compleet.
De popjes zijn nu "gediagnosticeerd": ik weet welk popje bij welk setje hoort, ze zitten per setje in een zakje met een briefje erbij.
Volgende stap is om de nieuwe setjes te vergelijken met de setjes die ik al heb: zitten er verschillen in? Moet er iets schoongemaakt worden?
Zo heb ik een keer een toy shop gevonden met paarse oogjes op het beertje in de vitrine in plaats van roze (of andersom). Een miniem verschil maar ik heb ze toch beiden bewaard.
Soms is het setje dat ik heb al verkleurd en dan kan ik hem mooi omruilen met de nieuwe, dat geldt ook voor als er lampjes niet meer werken of juist wel.
Dan de setjes die verkocht kunnen worden apart in een krat. Dan ga ik alle popjes vergelijken: welke zijn mooier en eventueel omwisselen.
Vervolgens de setjes die ik compleet kan maken uit de kast halen en nieuwe foto's maken voor op mijn website zodat je kan zien dat ze compleet zijn.
De nieuwe sets op de foto en op de website. Vervolgens de "administratie" bijwerken zodat ik weet welke popjes en sets ik al heb en welke ik nog zoek.
Dan check ik op de website van Anne-Marie wat zij nog zoekt zodat ik dat apart kan leggen voor haar en zo ben ik voorlopig nog wel even bezig met deze hele gave nieuwe lading mini-mensjes en mini-huisjes.

Plaats reactie